Paušál není závazek
„Nechceme po vás žádné závazky. Když nebudete spokojeni, stačí se odhlásit a přestanete platit.“
Jak se platí za licenci Dotykačka?
- Na začátku každého licenčního období obdrží zákazník fakturu. Licenční období je doba, na kterou je vystavena faktura za používání licence.
 - Zákazník si může zvolit délku licenčního období. Minimální délka licenčního období je 1 kalendářní měsíc, maximální 12 měsíců. V případě licence s roční platbou získáte slevu 10 %.
 - Faktury zasíláme e-mailem na fakturační e-mail zákazníka. Zodpovědnost za správnost zadaného e-mailu nese zákazník. Přehled všech faktur dále najdete v zákaznickém portálu Moje Dotykačka, kam se jednoduše přihlásíte stejnými přihlašovacími údaji jako do Vzdálené správy. Konkrétní postup najdete v tomto článku.
 - Faktura má maximální splatnost 10 dnů, pokud není na faktuře uvedena jiná splatnost.
 - Licenční období se automaticky prodlužuje, pokud zákazník neodstoupí od licenční smlouvy 10 dnů před koncem období (příklad: zákazník si zvolil měsíční fakturaci, pokud neodstoupí od smlouvy 10 dnů před koncem měsíce, licenční smlouva se automaticky obnoví a dostane fakturu na další měsíc).
 
Kdy dostanu první pravidelnou fakturu?
- Po aktivaci licenčního klíče je zbytek prvního měsíce zdarma (aktivuji 3. den měsíce, zbytek tohoto měsíce je zdarma).
 - Další měsíc (případně delší licenční období) je předplacen na úvodní faktuře obvykle spolu s nákupem pokladny.
 - Teprve na začátku dalšího měsíce obdrží zákazník první pravidelnou fakturu (příklad: aktivuji licenci 3.1.2022, zbytek ledna je zdarma, únor je předplacen spolu s pokladnou, první pravidelná fakturace je v březnu).
 
Co jsou fakturační údaje?
- Fakturačními údaji jsou e-mail a mobilní telefonní číslo používané pro zasílání pravidelných faktur a případných upomínek.
 - Fakturační údaje se nastavují při prvním spuštění zařízení v rámci průvodce aktivací pokladny.
 - Zodpovědnost za správnost zadaného fakturačního e-mailu a mobilního telefonního čísla nese zákazník.
 
Jak změním fakturační údaje?
- Aktuální fakturační údaje je možné změnit na zákaznickém portálu Moje Dotykačka, kam se jednoduše přihlásíte stejnými přihlašovacími údaji jako do Vzdálené správy. Konkrétní postup najdete v tomto článku.
 - Zákaznický portál Moje Dotykačka je také přístupný ve webovém rozhraní Vzdálené správy přes ikonku ozubeného kolečka na horní liště a zvolením nabídky Moje Dotykačka.
 - Zde můžete upravit e-mail a telefonní číslo. Po úpravě údajů uložte změny kliknutím na tlačítko Uložit.
 - Pokud jste o změnu fakturačních údajů žádali dříve prostřednictvím e-mailu fakturace(zavináč)dotykacka.cz, údaje ve Vzdálené správě nemusí odpovídat údajům v našem fakturačním systému. Pokud je ve Vzdálené správě změníte, dojde i ke změně ve fakturačním systému.
 
| Poznámka Pro správu licencí a přehled faktur slouží zákaznický portál Moje Dotykačka (https://moje.dotykacka.cz). Mrkněte se do naší online příručky, abyste věděli, jaké možnosti nabízí.  | 
Jak zaplatit pravidelnou fakturu?
- Platební údaje jsou vždy uvedeny na faktuře.
 - Faktury se platí na účet společnosti č. 2000445500/2010 vedeném u FIO banky.
 - Jako variabilní symbol používá každý zákazník své IČO.
- Pokud máte licenci Dotykačky bez platebních služeb, lze bez problémů zadat trvalý platební příkaz, platební údaje zůstávají shodné.
 - V případě licence Dotykačky s platebními službami se výše licenčního poplatku může měnit na základě dosaženého obratu v online platbách. Za dosažený obrat totiž získáváte slevu. Proto v tomto případě doporučujeme platbu provést prostřednictvím zákaznického portálu Moje Dotykačka a při platbě kartu uložit – zapamatovat. Nebudete tak muset na platby myslet.
 
 - Prosím věnujte pozornost správnému variabilnímu symbolu, aby mohla být Vaše platba bez problémů zpracována. Při použití jiného variabilního symbolu může být identifikace příchozí platby neúspěšná a faktura může být považována za neuhrazenou.
 - V zákaznickém portálu Moje Dotykačka najdete přehled všech faktur i upozornění na ty nezaplacené. Platbu zde můžete provést jednoduše kartou online.
 
Jak změnit délku licenčního období?
- Změnu délky licenčního období (fakturačního období) provedete v zákaznickém portálu Moje Dotykačka.
 - Změna je platná po skončení aktuálního licenčního období.
 
Jak poznám, zda mám všechny faktury zaplacené?
- Přehled vystavených faktur je k dispozici na zákaznickém portálu Moje Dotykačka.
 - Zde uvidíte všechny vystavené faktury a jejich stav (odeslaná nebo zaplacená).
 - Současně jsou zde uvedeny informace pro platbu faktur – číslo účtu Dotykačky a variabilní symbol zákazníka – a fakturační údaje zákazníka.
 - Platbu zde můžete provést jednoduše kartou online.
 
Jak přejdu na vyšší licenci?
- Přechod na vyšší licenci je možný.
 - Veškerá data Vám zůstanou zachována beze změny a budete je moci navíc spravovat i ve Vzdálené správě.
 - Licenční klíč zůstává stejný.
 - Přechod na vyšší verzi licence provedete prostřednictvím zákaznického portálu Moje Dotykačka.
 - Ke změně dochází po jejím provedení v našich systémech. Následně si musí pokladna licenci znovu ověřit. Ověření standardně probíhá 1x za 12 hodin nebo po opětovném zapnutí pokladny. K ověření licence dojde také, pokud v pokladně přejdete do nabídky Licence.
 - Ke změně fakturované částky dochází až od následujícího fakturačního období po potvrzení změny.
 
Podnikám jen v sezóně, mohu dočasně deaktivovat licenci?
- Dočasnou deaktivaci licence provedete v zákaznickém portálu Moje Dotykačka.
 - Licenci zde můžete také kdykoliv znovu aktivovat (neplatí pro licence neaktivní z důvodu neuhrazených faktur).
 - Při deaktivaci lze rovnou nastavit datum, kdy bude licence opět automaticky aktivována.
 - Po deaktivaci licence nebude možné pokladnu používat a nebudou vám dále vystavovány faktury.
 - Jestliže jsou součástí vaší licence i platební služby (pronájem platebního terminálu Dotypay), je nutné se domluvit na případném vrácení terminálu. Ohledně této záležitosti vás budeme kontaktovat.
 
Co se stane, když nezaplatím fakturu?
- Pokud je zákazník v prodlení s úhradou faktury déle než 10 dní po splatnosti faktury, společnost má právo deaktivovat licenci.
 - Po splatnosti faktury zasíláme zákazníkům na fakturační e-mail upomínku, těsně před deaktivací licence také SMS.
 
Co dělat, pokud licence byla deaktivována pro neplacení?
- Vypnutí licence způsobí nefunkčnost pokladního systému, všechny ceny produktů se přepnou na 99 Kč.
 - Pro reaktivaci licence je nutné uhradit všechny vystavené faktury, které také naleznete ve Vzdálené správě. Po uhrazení nás kontaktujte na adrese fakturace(zavináč)dotykacka.cz nebo na telefonním čísle 221 221 331.
 - Poplatek za opětovnou reaktivaci je 500 Kč bez DPH.
 - Jakmile bude licence opět aktivní, ceny se vrátí na původní hodnoty.
 - Jak účtovat během neaktivní licence najdete v tomto článku.
 - Aby se znovu aktivovaná licence ihned propsala na pokladnu, postupujte podle tohoto návodu nebo ťukněte na tlačítko OVĚŘENÍ LICENCE v upozornění zobrazujícím se na pokladně.
 

Už nechci dál využívat vaše služby. Jak deaktivuji licenci?
- Zákazník může kdykoliv požádat o ukončení licenční smlouvy. Pokud tak učiní nejméně 10 dní před koncem licenčního období, smlouva se pro další licenční období již automaticky neobnovuje. Pokud tento termín nestihne, k ukončení dojde až po konci dalšího licenčního období.
 - Deaktivaci licence snadno provedete v zákaznickém portálu Moje Dotykačka.
 - Již zaplacené předplatné nevracíme.
 - Jestliže jsou součástí vaší licence i platební služby (pronájem platebního terminálu Dotypay), je nutné se domluvit na vrácení terminálu. Ohledně této záležitosti vás budeme kontaktovat.
 
Chci znovu využívat vaše služby. Jak reaktivuji licenci?
- Reaktivace licence je zdarma.
 - Pokud má zákazník neuhrazené faktury z minulosti, je nutné je nejprve uhradit.
 - Nemáme žádné kratší fakturační období než kalendářní měsíc, zákazník obdrží fakturu vždy na celý měsíc.
 - Pokud dochází k reaktivaci v posledních 5 dnech před koncem měsíce, zbytek období je již zdarma.
 - Reaktivaci licence snadno provedete v zákaznickém portálu Moje Dotykačka.
 
Převod IČ
- Licenční smlouva je vždy vázaná na konkrétní IČ zadané zákazníkem při objednávce.
 - Při převodu pokladny na jiné IČ nejde o pouhou změnu fakturačních údajů, jde o změnu smluvní protistrany.
 - O převod licenční smlouvy žádejte na e-mailu zmena_licence(zavináč)dotykacka.cz.
 - Převod licence na nové IČO provádíme pouze u licencí, které mají uhrazené všechny pravidelné licenční poplatky.
 - Podrobný postup převodu je popsán v tomto článku.
 
Všeobecné obchodní podmínky
- Výše zmíněné body vychází z Všeobecných obchodní podmínek.
 - Bez souhlasu s těmito podmínkami zákazník nemůže licenci Dotykačka používat.