Na fakturační e-mail zákazníka posíláme faktury za licenční poplatky a také případné zprávy o nedoplatku či další důležité informace o platbách a licencích. Proto je důležité mít e-mailovou adresu používanou jako fakturační vždy aktuální. Pokud Vám například nechodí pravidelné faktury z Dotykačky, může to indikovat chybnou či již neaktivní e-mailovou adresu, kterou vedeme jako fakturační.


Jak si zkontroluji svůj fakturační e-mail a jak ho změním?

Fakturační e-mailová adresa je součástí vašeho účtu ve Vzdálené správě. Proto kontrolu či změnu tohoto e-mailu jednoduše provedete prostřednictvím Vzdálené správy.


  1. Přihlaste se do webového rozhraní Vzdálené správy na adrese https://admin.dotykacka.cz.

  2.  Vpravo nahoře klikněte na ozubené kolečku a z menu zvolte Nastavení účtu.


  3. Na zobrazené stránce klikněte vlevo na Fakturační údaje a v poli Email plátce zkontrolujte správnou fakturační adresu. Jestliže zde provedete jakoukoliv změnu, nezapomeňte vše uložit pomocí tlačítka Uložit v dolní části.



Hotovo, pokud jste e-mailovou adresu změnili, změna se automaticky propíše do našeho systému. Veškeré informace ohledně vaší licence a fakturací obdržíte od této chvíle na novou e-mailovou adresu.



poznamka

Poznámka
Pokud jste o změnu fakturačních údajů žádali dříve prostřednictvím e-mailu fakturace(zavináč)dotykacka.cz, údaje ve Vzdálené správě nemusí odpovídat údajům v našem fakturačním systému. Pokud je ve Vzdálené správě změníte, dojde i ke změně ve fakturačním systému.