V rámci každé licence vám zapůjčíme náhradní pokladnu či tiskárnu po dobu reklamace zdarma. Platíte jen poštovné (dopravu).
Jaká je záruční doba?
- Záruční podmínky u zboží zakoupeného na IČO se neřídí občanským zákoníkem, ale všeobecnými obchodními podmínkami dodavatele (v tomto případě Dotykačka ČR s.r.o.). Neplatí zde tedy spotřebitelská záruka 24 měsíců.
- Standardní záruční doba na novou dotykovou pokladnu a periferie je 1 rok od data nákupu.
- Pokud si od nás zakoupíte repasované zařízení, vztahuje se na něj záruka 6 měsíců od data nákupu.
- Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu, kdy bylo zařízení v servisu nebo o dobu, než obdržíte zapůjčené náhradní zařízení. Běžně se však jedná o velmi krátkou dobu (zpravidla 1–3 pracovní dny).
Proč není záruka 2 roky jako u běžných výrobků?
- Jak je výše uvedeno, při nákupu na IČO jde o smluvní vztah mezi dvěma společnostmi a nejedná se tedy z pohledu zákoníku o běžného spotřebitele. O této problematice se dozvíte více např. v tomto článku.
- Smluvní vztah neupravuje občanský zákoník, ale je ošetřen na základě všeobecných obchodních podmínek Dotykačka ČR s.r.o.
Jakým způsobem zadám požadavek na reklamaci?
- Požadavek na reklamaci zadáte pomocí tlačítka Vytvořit reklamaci v záhlaví stránky technické podpory nebo jednoduše na adrese https://reklamace.dotykacka.cz.
- Pokud si nejste jisti, zda je zařízení skutečné vadné, kontaktujte před vytvoření požadavku na reklamaci technickou podporu pomocí tohoto formuláře.
- Po vytvoření reklamace můžete být kontaktováni pracovníkem reklamačního oddělení pro ověření nároku na záruční opravu. Připravte si tedy fakturu k reklamovanému zboží. Tu nám na vyžádání prosím zašlete.
- Bez nákupního dokladu nemusí být záruční reklamace uznána!
Mohu odstoupit od smlouvy v rámci 14denní lhůty?
- 14denní lhůta na vyzkoušení zboží s možností vrácení se vztahuje jen na zboží, které nebylo zakoupeno na IČO.
- Zboží zakoupené na IČO za účelem podnikání není možné vrátit, a to ani v případě nákupu v e-shopu Dotykačky.
Vytvořil jsem požadavek na reklamaci, co dál?
- Nyní je nutné dopravit reklamované zařízení na adresu:
Dotykačka ČR s.r.o.
Plzeňská 3217/16
150 00 Praha 5
Otevírací doba: pondělí – pátek 8:00 – 16:00. - Jestliže potřebujete minimalizovat dobu výpadku, doporučujeme objednat službu Doprava kurýrem (výměna kus za kus). Za poplatek 500 Kč vám kurýr v pracovní dny nejpozději do 48 hodin doveze na adresu provozovny náhradní zařízení a rovnou převezme zařízení reklamované. Zboží předáváme kurýrovi každý pracovní den ve 13:00.
- Preferovanou dopravu zvolíte při vytváření reklamace.
- Nezapomeňte zásilku pečlivě zabalit a zřetelně označit nápisem REKLAMACE a vašim IČ, urychlíte tak vyřízení reklamace. K zásilce také prosím přiložte fakturu, jinak nemusí být reklamace uznána.
Potřebuji po dobu reklamace náhradní zařízení...
- Zapůjčení náhradního zařízení nabízíme zdarma.
- Pokud reklamované zařízení osobně doručíte, zapůjčíme vám rovnou náhradní zařízení bez dalších poplatků.
- Pokud reklamované zařízení pošlete poštou, pošleme vám náhradní zařízení poštou za poplatek 190 Kč, který pokrývá dopravné.
- Náhradní zařízení vám také doručí kurýr a rovnou převezme zařízení reklamované za poplatek 500 Kč, který pokrývá náklady na vlastní službu a dopravu.
- Preferovanou dopravu zvolíte při vytváření reklamace.
- Bezplatné zapůjčení se týká jen pokladny a tiskárny, ostatní hardware (pokladní zásuvka, čtečka...) nezapůjčujeme.
Jak na zapůjčené zařízení nahraji data z původní pokladny?
- Jakmile vybalíte a zapojíte náhradní pokladnu, postupujte podle tohoto návodu.
- Náhradní pokladnu aktivujete jako stávající zákazník a poté budete pokračovat nahrazením pokladny.
- Počítejte s tím, že přenos dat na náhradní pokladnu může trvat i několik hodin. Pokud máte v pokladně hodně dat, doporučujeme nahrazení pokladny provést mimo vaši provozní dobu.
Zakoupil jsem nové zařízení a po vybalení je nefunkční...
- Zařízení, která dodáváme na trh testujeme, i přesto se však může stát (často během dopravy), že nové zařízení nebude 100% funkční.
- Zadejte standardní požadavek na reklamaci pomocí tlačítka Vytvořit reklamaci v záhlaví této stránky nebo jednoduše na adrese https://reklamace.dotykacka.cz.
- Obratem vám kurýrem pošleme nové zařízení a kurýrovi také předáte zařízení reklamované.
- Dopravu máte v tomto případě samozřejmě zdarma.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Maximální doba řešení reklamace je dle našich podmínek 30 dnů.
- Standardní doba řešení reklamace je však 1–3 pracovní dny.
- Reklamace řešíme, jakmile obdržíme reklamované zařízení. Při objednání dopravy kurýrem a výměny kus za kus, je reklamace řešena v pracovních dnech okamžitě.
- Náhradní zařízení posílané kurýrem je doručeno nejpozději do druhého pracovní dne.
Jak mohu reklamaci urychlit?
- Pokud zařízení posíláte, nezapomeňte zásilku pečlivě zabalit a zřetelně označit nápisem REKLAMACE a vašim IČ. K zásilce také prosím přiložte fakturu, jinak nemusí být reklamace uznána.
- Reklamační formulář pečlivě vyplňte a uveďte podrobné informace o závadě.
- Zařízení dopravte ideálně s veškerým příslušenstvím, které je standardní součástí balení.
- Vyžadovaným příslušenstvím je napájecí adaptér a napájecí kabel, pokud je přes něho zařízení připojené do elektrické sítě.
Jak se dozvím, že byla reklamace vyřízena?
- Pracovník reklamačního oddělení vás bude kontaktovat telefonicky, případně prostřednictvím e-mailu.
- Po odeslání reklamačního formuláře bude zobrazen odkaz, na kterém najdete průběžné informace o reklamaci.
- Při změně stavu reklamace obdržíte automatickou informační zprávu.
Jaký způsobem jsou reklamace vyřizovány?
- Pokud je reklamace uznána, a zákazník si nepřeje jinak, zůstává mu dále zapůjčené náhradní zařízení. Není tak nutné opět přenášet data, zákazníkovi zůstává náhradní pokladna či zařízení. Zákazník tak nemá s reklamací další starosti a náklady.
- Pokud reklamace uznána nebyla, může si zákazník ponechat zapůjčené zařízení pouze v případě, že uhradí vyčíslené náklady na reklamaci.
- Zákazník je povinen vrátit zapůjčené zařízení v případě, že nesouhlasí s cenou neuznané či pozáruční opravy. Zákazníkovi se vrací původní neopravené zařízení.
- Na zapůjčení náhradního zařízení zdarma a ponechání jako řešení reklamace ztrácí zákazník nárok i pokud reklamované zařízení je nadměrně znečištěno či vykazuje známky velkého opotřebení.
- Pokud se závada neprojeví, je účtován poplatek 250 Kč za provedenou diagnostiku a testování.
Jak prokážu finančnímu úřadu výpadek evidence?
- Na dobu opravy reklamovaného zařízení vám vystavíme pro finanční úřad potvrzení. To v případě, že nepotřebujete náhradní zařízení.
- V případě zapůjčení náhradního zařízení dostanete potvrzení na dobu od vytvoření reklamace do dne doručení náhradního zařízení včetně.
- Potvrzení je možné vystavit pouze v případě oprávněné a uznané reklamace.
- Potvrzení není možné vystavit zpětně, na základě chybné obsluhy či chybného nastavení dotykové pokladny!
Zařízení již není v záruce, jak mám postupovat?
- Pokud se jedná o zařízení prodávané Dotykačkou, postupujte stejně, jako v případě záruční opravy. Tj. vytvořte reklamaci a zvolte dopravu kurýrem nebo nám zařízení doneste / pošlete.
- Náhradní zařízení vám zapůjčíme zdarma.
- Po doručení a otestování reklamovaného zařízení vám sdělíme cenu opravy, případně nabídneme zakoupení repasovaného zařízení za sníženou cenu.
- Pokud používáte tablet či zařízení, které Dotykačka neprodává, musíte se přímo obrátit na servisní středisko výrobce daného zařízení. Zařízení ostatních výrobců neopravujeme, avšak, i v tomto případě, vám můžeme nabídnout naše vlastní repasované zařízení za sníženou cenu. Také vám zdarma zapůjčíme náhradní zařízení na dobu řešení reklamace.
V jakých případech nemusí být záruční reklamace uznána?
- Zákazník nedodal doklad o koupi.
- Zákazník odeslal / dopravil jiné zařízení, než uvedl v reklamačním požadavku.
- Zařízení bylo zakoupeno před více jak 12 (6) měsíci od vytvoření reklamace.
- Zařízení je mechanicky poškozené (prasklý displej, prasklý kryt, vylomené porty...).
- Zařízení je znečištěné.
- Zařízení nebylo používáno v souladu s provozními podmínkami.
- Zařízení bylo vystaveno extrémním teplotám.
- Zařízení bylo poškozeno předpětím v síti.
- Zařízení nebylo doručeno s vyžadovaným příslušenstvím (napájecí kabel + napájecí adaptér).
Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád
- Výše zmíněné body vychází z Všeobecných obchodní podmínek a reklamačního řádu.
- Bez souhlasu s obchodními podmínkami zákazník nemůže licenci Dotykačka používat.
Všechny uvedené ceny jsou bez DPH.