V řešení

Identifikace služby na faktuře.

Dobrý den, bylo by prosím možné na vámi zasílaných fakturách přidat u dané řádky identifikaci dané služby. Máme několik licencí, některé s měsíční a některé s roční fakturací a vždy musím účetní dohledávat která částka na jaké středisko přijde zaúčtovat.
Uvádět tam licenční číslo by bylo asi špatně, ale třeba název cloudu by nepředstavoval žádné riziko a nám by to ušetřilo práci s identifikací.


Děkuji za odpověď

Jan Valentík


Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Super, děkuji za odpověď.


Jan Valentík

Dobrý den,

úprava je přislíbena v rámci aktualizace portálu Moje Dotykačka. V administraci portálu přibude fakturační název klíče, kde si budete moci pojmenovat licenci dle vlastního uvážení. Uvedený název se poté bude zobrazovat u položky na faktuře.

Vydání je naplánováno na polovinu ledna 2021.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den, tak ani po 2 letech a ani s novým fakturačním systémem se nic nezměnilo. Pokladny se nám postupně rozrůstají a já se s každou fakturou musím přihlašovat do administrace abych našel pro kterou daná faktura je.
Nešlo by s tím něco udělat?

Děkuji

Jan Valentík

Dobrý den,

řešení bylo bohužel prozatím odloženo. Od zmíněné doby nemáme žádné další podněty na způsob fakturace a z důvodu omezené kapacity vývojového týmu interních systémů nyní nejsme schopni tento individuální požadavek realizovat.

Aktuálně se však chystá kompletně nový fakturační portál, který by měl být nasazen začátkem příštího měsíce. Věřím, že vám tak alespoň částečně pomůže v identifikaci služeb.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den, dotaz je již 2 roky starý, bylo i nabídnuto řešení, ale na fakturách stále nic není. Mohu se zeptat jestli je možné nabídnuté řešení s číslem cloudu/pokladny nasadit?


Děkuji

Dobrý den, tak když nic jiného, tak i tohle by asi pomohlo. Někam si uložím tabulku která pokladna kam patří.


Děkuji

Dobrý den,

přímo název cloudu uvést do faktur nemůžeme, neboť tento údaj nemáme k dispozici v interním systému, ze kterého faktury generujeme. Údaje, které bychom mohli do názvu položky připsat, by mohly být číslo vašeho cloudu a číslo pokladny. 

Například tedy Pokladní SW Dotykačka SNADNO za období 1.11.2018 - 31.10.2019 (329875968/158552150). Pomohly by vám tyto údaje k identifikaci?


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka


Přihlásit se nebo Registracepro odeslání komentáře