SUMUP instalace do Dotykačky. Pravděpodobně systémová chyba.

Nainstaloval jsem platební terminál SUMUP na 14" pokladnu Dotykačka. Vše proběhlo v pořádku a i první transakce.

Terminál se rozsvítil a vyzval k úhradě kartou.

Potom jsem chtěl provést další platbu, ale terminál se již nerozsvítil a objevila se výzva k hledání terminálu.

Terminál se nenašel. Provedl jsem restart Dotykačky a první transakce proběhla v pořádku a druhá zase ne, stejně

jako v prvním případě. Udělal jsem ještě několikrát a vždy se stejným výsledkem. Abych vyloučil chybu v terminálu SUMUP

tak jsem vyzkoušel jiný a výsledek byl stejný. Zkrátka před platbou kartou musím vždy restartovat Dotykačku, což je asi špatně.

V čem může být chyba ?


Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

pokladnu DOTPO1411 je třeba pro využívání SumUp terminálu aktualizovat. Problematika se již řešila na fóru zde:  https://podpora.dotykacka.cz/a/forums/topics/6000053716 


Aktualizaci firmwaru pokladny lze provést po předchozí domluvě techniky na pražské, či brněnské pobočce.


V případě, že máte zájem zkusit aktualizaci provést vlastnoručně, informace k nahrání nového firmwaru naleznete v postupu zde:  https://podpora.dotykacka.cz/a/solutions/articles/6000135623 

Pro zobrazení odkazované stránky je nutné být na webu podpory přihlášen.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Přihlásit se nebo Registracepro odeslání komentáře