Plánováno

Sklady

Dobrý den,


chci se zeptat, jestli uvažujete o možnosti přidat do skladů (naskladňování) variantu zadat datum naskladnění. My pracujeme na turnusové směny a provoz je velmi vytížený. Není tedy časově možné naskladnit každou položku ve chvíli, kdy ji vydám personálu. A když při inventuře při konci směny (např. směna je pondělí a úterý, tedy inventuru provádím v úterý po zavření) zadám naskladnění zboží, tak se prodeje provedené za dva dny nemají z čeho odečíst a figurují tam mínusové hodnoty. Mockrát děkuji za odpověď.


Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

na žádosti o možnost zadání zpětného naskladnění jsme již ze strany zákazníků několikrát narazili, případnou realizaci ovšem vždy brzdily komplikace technické rázu, což je především samotná práce s inventurou, kdy se vytváří nový stav skladu.


Rozhodli jsme se Vám ale vyhovět a pokusíme se tuto funkcionalitu realizovat. Jediná podmínka by tak měla být, že při zpětném naskladnění nesmí pro konkrétní položku existovat již zadaný novější inventurní stav. V tom případě nebude zpětné naskladnění umožněno.


Z pohledu aplikací to znamená, že bude třeba přepracovat jak naskladnění na Vzdálené správě, tak aplikaci Sklad pro pokladnu. Kdy dojde k realizaci Vám nyní nejsem schopen sdělit, požadavek je ale již schválen.

Jakmile se realizace posune dále, budu Vás zde informovat.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den,

úprava je předběžně zařazena do Vzdálené správy verze 1.64. Realizaci tedy můžete očekávat v Q1/2020. 

Do aplikace Sklad prozatím změnu data naskladnění realizovat nebudeme.


S pozdravem

Radim Sedák

Zákaznická podpora Dotykačka

Přihlásit se nebo Registracepro odeslání komentáře