MINI ÚČTENKA

Dobrý den, na miniú čtenku se může tisknout jméno zákazníka, ale body ne. Rád bych, aby zde byla možnost tisku bodů jako u plné účtenky. Stav bodové konta není ani na zákaznickém displeji. Pro zákazníka jsou pak body příliš abstraktní a musejí spoléhat pouze na to co jim řekne obsluha pokladny. Odesílání účtenky na e-mail je dobrá věc, ale proč když je zákazník připojen k určitému účtu a je u něj zadaný e-mail, proč nejde automaticky zasílat na tento e-mail účtenku a musí se zadávat pokaždé ručně. Je to zdlouhavé a zdržuje to. Konkurence umožňuje úpravu účtů vzdáleně, rád bych tuto možnost měl i u dotykačky, protože účtenky bychom rádi využívali k propagaci událostí a akcí a vzhledem k tomu, že máme prodejen několik je časově i finančně náročné kvůli účtenkám jezdit do všech prodejen jelikož některý text chceme mít zde jen týden a pak ho vyměnit.

Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

mini účtenka byla od začátku zamýšlena jako minimalistické řešení, které postrádá veškeré dodatečné informace. Cílena byla především pro rychloobrátkový prodej, například pro stánkaře, kde dodatečné informace není třeba na účtenku tisknout. Je pravda, že informace o odběrateli se již na mini účtenku po poslední úpravě tisknou, je to však jediná volba tisku, která se na mini účtenku promítne. Vaši žádost předám na dále vývoj, nejsem si ale jist realizace. Formátování různých textů na dvou typech účtenek jsme se chtěli od počátku vyvarovat. 


Předvyplnění e-mailu pro odeslání účtenky by mělo fungovat již nyní. Pokud je u zákazníka e-mailová adresa správně uvedena v kolonce E-mail, při odeslání účtenky se adresa předvyplní. Zkuste si funkcionalitu znovu vyzkoušet, případně se prosím obraťte přímo na technickou podporu.


Úpravu tiskových úloh ze vzdálené správy, včetně zadávání textu záhlaví a zápatí, je funkcionalita, kterou bychom nyní již díky předešlým úpravám měli být schopni realizovat. V zásadě nám tak pro tyto možnosti již pouze chybí rozhraní na vzdálené správě. Aktuálně již tuto problematiku řešíme a dá se očekávat, že výhledově by určité úpravy nastavení pokladny mohly být na vzdálené správě dostupné.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Přihlášení nebo Registracepro odeslání komentáře