Dobrý den,
váš námět je zadán na vývoji. Vzhledem ke komplexnosti požadavku bych ale realizaci spíše očekával až s případným kompletním přepracováním zákaznického systému. Do aktuální zákaznické struktury by bylo komplikované funkci dodělávat. Námětů pro práci se zákazníky, body a slevami máme vícero. V případě, že se budoucnu vyčlení prostor pro realizaci, měly by být podněty zapracovány, tak aby byl zákaznický systém co nejuniverzálnější.
S pozdravem
Radim Sedlák
Zákaznická podpora Dotykačka
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda jste měli šanci projednat návrh vytváření různých cen pro různé skupiny zákazníku? Všiml jsem si, že jiné pokladny dokáží zařadit jednotlivé zákazníky do předem daných skupin a každému produktu je možné zadat samostatnou prodejní cenu pro každou z těchto zákaznických skupin. Celkem zajímavé a jednoduché řešení.
Velmi Vám děkuji za odpověď.
Pavel Camfrla
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Pokud by se podařilo slevovou funkci upravit, bylo by to grandiózní. Spolu s dnešním skladovým hospodářstvím, by se tak z Dotykačky stala opravdu už dospělá pokladna.
Co se bodů týče, děkuji za informaci. Teď jsem to vyzkoušel a zjistil jsem proč nám to nefungovalo. Tisk bodů totiž nevyjíždí na Mini účtence, kterou my primárně používáme, jelikož tím ušetříme více jak 70% papírového kotoučku (mini účtenka cca 11cm vs 19 cm normální účtenka). Nebylo by možné stav bodů přidat i na mini účtenku vedle položky zákazník na stejném řádku?
Velmi Vám děkuji za skvělý zákaznický přístup.
Pavel Camfrla
Dobrý den,
dodatečně jsem ještě ověřoval tisk bodového konta zákazníků na účtenku a tato funkce je již v Dotykačce implementovaná.
V případě, kdy při prodeji načtete zákazníka a alespoň jedna z položek změní bodové konto zákazníka, v zápatí účtenky vyjede načtený / odečtený počet bodů a nový stav bodového konta. Stav bodů ale nyní nevyjíždí, pokud ani jedna z naúčtovaných položek stav bodového konta nezmění. Z naší strany tedy doplníme pouze tisk bodového konta zákazníka po každém prodeji - zřejmě mimo stavu 0 bodů, tak aby body nevyjížděli i na pokladnách, kde s nimi nepracují.
S pozdravem
Radim Sedlák
Zákaznická podpora Dotykačka
Dobrý den,
poskytování časových slev na produkty lze vyřešit přes nastavení Happy hours na vzdálené správě http://manual.dotykacka.cz/happyhours.html. Nicméně tato funkce vám nastaví slevu pro všechny prodeje, nelze ji tedy spojit pouze se zákaznickými účty. Současné slevové skupiny zákazníků bohužel neumožňují nastavovat slevy vybraným skupinám zboží, nicméně věřím, že by to mohla být, pro provozy vašeho typu, zajímavá a užitečná funkce.
Tisk aktuálního počtu bodů na zákaznickém účtu nyní nastavit nejde. Důvod je především ten, že samotné uložení do databáze a přepočet bodů u zákazníka vznikne až po vytisknutí účtenky, body by se tak musely před tiskem dopočítávat. K přepočtu a kontrole dostatečného počtu bodů ale již nyní dochází při každém naúčtování položky, nemusel by to být tedy takový technický problém.
Obě žádosti předávám dále na vývoj. V případě realizace vás budu informovat
S pozdravem
Radim Sedlák
Zákaznická podpora Dotykačka
Pavel Camfrla
Dobrý den,
používáme pokladnu v maloobchodu. Rozhodli jsme se začít využívat věrnostní program pro naše zákazníky, kterým vydáváme zákaznické karty. Těmto zákazníkům s naší zákaznickou kartou bychom chtěli poskytovat určité slevy na určitou skupinu produktů. Například na 1 týden 10% sleva na zboží od určitého výrobce, nebo cena kávy s sebou snížena z 35 Kč na 25 Kč pro tyto držitele zákaznických karet (jak to můžeme vídat např. u Ikea Family).
Jde o to vytvořit skupinu, do které si přiřadím vlastní ceny, které budou platné pro skupinu existujících zákazníků. Nyní můžeme použít pouze % slevu např. 10%. To si bohužel v maloobchodě u určitých položek můžeme dovolit, u některých ale naopak nikoliv (prodávali bychom se ztrátou), proto bychom potřebovali vlastní množinu cen. Například nápoje 20% zelenina 10% atd. (% nebo lépe pevná cena).
Chápu, že vytvoření takovéto slevové množiny vázané na cenu produktu a na zákazníka (nebo lépe určitou skupinu) může být z pohledu implementace složitější, avšak stávající slevové řešení je snad pro většinu zákazníku nepoužitelné. Když chce člověk například nalákat věrné zákazníky na stálou nabídku kávy s sebou se slevou o 10 Kč, tak aby při nákupu přibrali i jiné cenově zvýhodněné zboží (pouze pro tyto věrné zákazníky), nemůže přece plošně nastavit na 500 položek čistě jen 30% slevu. To bychom většinu sortimentu prodával se ztrátou, aby káva stála 25 Kč.
OT: Zároveň bych se chtěl zeptat, zda by bylo možno dobrovolně přidat na tisk účtenky vedle položky zákazník i počet bodů, které po transakci zákazníkovi zůstávají. Dnes po transakci musíme vždy zákazníkovy oznamovat, kolik bodů mu na kartě zbylo.
Velmi Vám děkuji za odpověď.
Pavel Camfrla
Počet hlasů: 1 Přidat / odebrat hlas.