Možnost "vyžadovat zadání ceny" u mobilního číšníka

Rád bych uvítal v MOBILNÍM ČÍŠNÍKOVY možnost změnu ceny při prodeji, jako je to v hlavní kase u produktů u kterých je nastaveno vyžadovat zadání ceny. Pokud zákazníka obsluhuji před prodejnou, kde si vybírá květiny, tak bych mohl zboží účtovat rovnou přes mobilního číšníka a nemuselo by se vše nosit až do prodejny, bych mobilní číšník použil, pokud by bylo v obchodě více lidí jako druhou kasu. Je to spíše sezonní a proto je toto řešení pro mě lepší než další kasa.

Dobrý den,

tato možnost je na vývoji otevřena. Její implementace však bude pravděpodobně náročnější, vzhledem k tomu, jakým způsobem Mobilní číšník komunikuje s pokladnou.


S případným dalším vývojem se ozvu.


Martin Jonáš

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den, rád bych se zeptal, jak to vypadá s mobilním číšníkem. viz výše. Děkuji

Dobrý den,

žádaná úprava pro možnost zadání ceny je prozatím předána na vývoji. Vzhledem k tomu, že Mobilní číšník je primárně určen pro letní sezónu a restaurační podniky popsanou funkci nevyužívají, neměla prozatím úprava prioritu. Technicky by ale přidání funkce nemělo být komplikované. Dá se tak očekávat, že v rámci příštích aktualizacích bude v následujících měsících do Mobilního číšníka funkce implementována.


S pozdravem


Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli už je aspoň předběžný termín implementace možnosti vyžadování ceny v mobilním číšníkovi. Děkuji za odpověd. Chuděj

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli už je aspoň předběžný termín implementace možnosti vyžadování ceny v mobilním číšníkovi. Děkuji za odpověd. Chuděj

Je to už přeci jen nějaký čas a stále nic. Máte tuto možnost v plánu přidat do mobilního číšníka. Děkuji za odpověď

Dobrý den,

požadavek stále leží v pořadníku na vývoji, ale prozatím nemá přiřazen termín realizace, nemohu tak bohužel stále poskytnout více informací.

Funkce do mobilního číšníku postupně přidáváme, primárně ale dle hlavních priorit a ohlasů zákazníků, které vychází z restauračních zařízeních. V zanedlouho vydávané verzi například přibude práce s poznámkami účtu, po které byly časté žádosti.


V případě, že potřebujete na sezónu obsluhovat zákazníky vašeho květinářství rovnou před prodejnou, můžete si u nás také objednat druhou sezónní licenci Dotykačky. Tu si lze objednat, nebo předplatit pouze na potřebný počet letních měsíců. Využívat ji tak můžete stejně jako mobilního číšníka, s tím rozdílem, že každá pokladna bude evidovat své vlastní tržby.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Děkuji za odpověď, ale vzhledem k tomu, že by druhá pokladna nebyla plně vytížena se mi nechce platit další licenci. Ale asi k tomu stejně dojde. Chuděj


Přihlášení nebo Registracepro odeslání komentáře