Možnost otevření a uzavření pokladny pro každého uživatele zvlášť.

 Dobrý den,


máme restauraci, kde máme jednu pokladnu, ale několik účtujících číšníků na směně. Šla by vytvořit možnost pro každého z účtujících číšníků otevřít/uzavřít pokladnu zvlášť. Jedná se o to, že by to rozhodně zpřehlednilo denní tržbu a tringelty každého číšníka zvlášť. V aktuálním řešení je docela obtížné zjistit, jak který číšník účtoval, kolik má odevzdávat a jaké jsou jeho tringelty, když je vše zahrnuto do jedné denní uzávěrky.


Děkuji za odpověď.


Bulíček


Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

obávám se, že váš požadavek je poměrně komplikovaný. Musely by se začít směny vázat k uživatelům a především umožnit otevírat, uzavírat a přepínat mezi aktuálně otevřenými směnami. To značně mění logiku celého systému. Podnět předám na vývoj, nicméně obávám se, že v bližším horizontu nejsme schopni se této funkci věnovat.


Pokud potřebujete rozlišit prodeje za personál, můžete každému číšníkovi vytvořit zvlášť uživatelský účet. Obsluha by se musela před každou akcí s pokladnou přihlásit a po provedení úkonu odhlásit. Po uzavření pokladny však již budete mít na uzávěrce hodnotu prodejů za každého uživatele. Tringelty za každého číšníka zvlášť již samozřejmě v systému evidovat takto nedokážeme. Pokud má ovšem každý zaměstnanec vlastní kasu, na základě vyjetých prodejů za uživatele může obsluha odevzdat evidovanou částku. Zbylá hodnota peněz se s odečtem počátečního stavu, který v peněžence měli, rovná získanému tringeltu.


Pokud provozujete rušnější provoz, na přihlašování obsluhy bych vám doporučil využít bezkontaktní RFID čipy, nebylo by tak nutné zadávat pin, případně hledat uživatele ze seznamu.


S pozdravem,

Radim Sedlák
Tým zákaznické podpory Dotykačka
Tel. +420 533 312 146
Přihlášení nebo Registracepro odeslání komentáře