Využití zákaznických displejů

Dobrý den,


bolo by prosím možné, zefektivnit využívání zákaznických displejů? Například při nákupu nad 300 Kč by se na displeji objevila možnost "roztočení" kola, kde by si zákazník vylosoval odměnu ve formě slevy nebo zisku bodů na jeho zákaznický účet. Nemusí to být kolo, klidně něco méně graficky náročného. Displeje jsou plnohodnotné dotykové obrazovky, kde by dle našeho názoru bylo dobré je využít i jinak než jen na zobrazení grafiky a markovaného účtu. Tato funkce by nám v současné situaci velmi pomohla v motivaci zákazníků k uskutečnění větších nákupů a nákup zákazníků by příjemně zpestřila.


Prosím o zvážení přidání této možnosti.


Děkuji.


Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

předal jsem Váš podnět vývojové oddělení k prozkoumání. Po obdržení nových informací ohledně tohoto tématu Vás budu neprodleně informovat.


S pozdravem,
Jan Čermák

Tým zákaznické podpory Dotykačka
Tel. 221 221 331

Dobrý den,


řešením by bylo umožnit na Zákaznickém displeji zobrazovat webový výstup aplikací třetích stran. Poté si vytvoříte nebo necháte vytvořit aplikaci, která bude na našem Zákaznické displeji zobrazovat třeba zmíněné losování. Tato možnost je nyní otevřená na vývojovém oddělení, avšak zatím bez konkrétního data realizace.


S pozdravem,
Jan Čermák

Tým zákaznické podpory Dotykačka
Tel. 221 221 331

Přihlásit se nebo Registracepro odeslání komentáře