V řešení

Více adres u zákazníka

Při použití telefonního asistenta by měla být jasně viditelná adresa zákazníka, případně by měla být možnost adresu rovnou změnit - třeba po zapnutí možnosti v nastavení. Při rozvozové činnosti je třeba se ujistit, že je vyplněná správná adresa, která se vytiskne na účtenku.Ideální řešení by bylo po stávajícím zvolení zákazníka z pop-up okna telefonního asistenta, aby se zobrazila adresa zákazníka (případně ostatní vyplněné údaje) a možnost tuto adresu buď potvrdit nebo zadat jinou pro aktuální objednávku. Případně aspoň mít možnost po vybrání zákazníka zobrazit rovnou editovatelnou kartu zákazníka


Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

přikláním se k možnosti přidat zákazníkovi více adres, tak aby bylo možné z nabídky adresu vybrat. Zvlášť nyní by to velice usnadnilo práci. Většinou zákazník používa dvě max. tři adresy "domů", "do práce" a "do hospody". Ze zkušenosti již vím, který zákazník je jak stěhovavý pták a takového ani neukládám pod více adres, to ji raději přepíši ručně na paragonu. 


Díky

Dobrý den,

úprava zobrazení zákazníků na rozpracovaném účtu je naplánována do příští verze aplikace. U zákazníka by měly jít na rozpracovaném účtu rozbalit detailní informace, včetně zmíněné adresy. Zároveň zde také přibude tlačítko pro přímou editaci zvoleného zákazníka.

Vydání je předběžně plánováno na polovinu května.


S pozdravem

Radim Sedlák

Technický specialista

Dobrý den, myslíte, že by šlo realizovat aspoň tu nejpodstatnější část mého “požadavku”? Tj. tlačítko pro přímou editaci zákazníka v telefonním asistentovi a nějaké zobrazení aktuální adresy již zvoleného zákazníka bez jeho opětovného vyhledání. Rad bych už k Vám přešel na Vás systém, ale toto jsou maličkosti, které by dělaly pro rozvozovou pizzerii zbytecne problémy a zdržení, pravděpodobně i chyby... Dekuji za odpověď ohledně aktuálního stavu Hezky den
Moc děkuji za odpověď, budu rád, když dáte vědět. Hezký den

Dobrý den,

souhlasím s vámi, že telefonní asistent i správa zákazníků by zasloužily jisté úpravy.  

V případě vaší první zprávy by zajisté šlo k tlačítkům telefonního asistenta, zvolit zákazníka a ignorovat, přidat třetí tlačítko pro přímou editaci zvoleného zákazníka. Čímž byste mohli rovnou přidaného zákazníka editovat. 

Po přidání zákazníka na rozpracovaný účet se nyní zobrazuje jméno zákazníka a případně bodové konto. Zobrazovat další informace by zde teoreticky neměl být problém, jde spíše o vizuální stránku, jak údaje přehledně zakomponovat.

Editace zákazníka podržením prstu je poměrně diskutabilní. V Dotykačce historicky bylo, či stále je pár prvků, kde lze pro urychlení otevřít nabídku podržením prstu (typicky rozdělení účtu v platebním dialogu). Pro většinu zákazníků je ale tento postup neznámý a bez přímého vysvětlení ho nedokáži využívat. Editace konkrétního zákazníka z rozpracovaného účtu by určitě mohla být intuitivnější a problematiku by zajisté vyřešilo vizuálně odlišené tlačítko pro editaci.

Skrytí vybraných polí zákazníka bohužel není v současném editačním formuláři zákazníka jednoduše možné provést, k této úpravě by šlo přistoupit až s případným rozhodnutím o přepracování editačního okna.


V případě, že budou vaše podněty projednány, či posunuty dále k realizaci, budu vás informovat.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Doplnění, mohlo by být možno nějak přímo zobrazit adresu zákazníka, momentálně nevidím možnost ji lehce vyvolat u již zvoleného zákazníka. Případně kdyby šlo udělat nějaká tlačítka pro adresu nebo jinou poznámku u každého zákazníka, která by šla při každé objednávce zvolit. nebo upravit, přidat nové a tedy použít ne jen pro adresy, ale pro libovolné potřeby. Samozřejmě ještě možnost tyto poznámky vytisknout na účtence..

Věřím, že by se vyplatilo trochu více přizpůsobit systém restauracím s rozvozem...

Děkuji za přečtení

Přihlásit se nebo Registracepro odeslání komentáře