Storno

Dobrý den, známá měla půjčenou mojí pokladnu na akci, kvůli přehledu. Byl to festival. Potřeboval bych vystornovat doklady z již uzavřené pokladny. Po uzavření mi to už nejde. Neexistuje nějaký způsob hromadného storno dokladu z určitých datumů? V měsíčním reportu, který davam ucetnimu to je videt, klame to pak DPH a vadí místo i v mým přehledu. Diky

Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

bohužel hromadné storno není v pokladním systému Dotykačka dostupné. Jsou zde 2 řešení, které situaci mohou narovnat:

 
1. je klasické storno dokladů, které byly za toto období vystaveny:


2. je hromadné storno celé částky ve správných sazbách DPH . Ve vzdálené správě si vyberte časové období v přehledu tržeb a uvidíte se v jakých sazbách a platební metodách byly doklady vystaveny:



Následně na pokladně v nastavení aplikace a nastavení pokladny povolte záporné ceny a přepněte na mód pokladny na okamžitý prodej. Zde v sazbách DPH namarkujte a záporně prodejte. Doporučuji však tento postup konzultovat s účetním, protože změna se propíše v k aktuálnímu provedenému dni a  nelze ji provést zpětně. Tedy pokud byla uváděná akce byla v minulém měsíci je nutné to účetně zohlednit.


Řešením jak se do budoucna vyhnout této situaci je změna licence na Neomezeně, kde je možné využít v pokladně aktivaci samostatného prodejce.



S pozdravem,
Marek Fára

Tým podpory 


Prihlásenie alebo Registráciapre odoslanie komentára