Tip Celý postup pro nahrazení pokladny najdete také v tomto rychlém návodu, který si můžete stáhnout: Jak nahradit pokladnu? |
- Do zobrazeného dialogu zadejte licenční klíč (používejte výhradně velká písmena) a odsouhlaste Obchodní podmínky, pokračujte dále ťuknutím na tlačítko POKRAČOVAT. Nový licenční klíč obdržíte společně s novou pokladnou.
- V druhém kroku vyplňte váš e-mail. Po ťuknutí do dalšího pole budete upozorněni, že je tato e-mailová adresa již použita u jiného účtu (viz bod 3).
Pokud jste v kontaktních informacích při aktivaci uvedli již dříve registrovanou e-mailovou adresu, budete vyzváni k přihlášení k účtu Vzdálené správy. Ťukněte na tlačítko PŘIHLÁSIT SE.
Do zobrazeného dialogu zadejte své přihlašovací údaje a opět ťukněte na tlačítko PŘIHLÁSIT SE. Nezapomeňte zaškrtnout souhlas s Obchodními podmínkami.
Upozornění
V případě, že se vám opakovaně zobrazí informace o zadání neplatného hesla, doporučujeme vytvořit nové heslo do Vzdálené správy tohoto postupu.- Nyní ťukněte na tlačítko NAHRADIT ZAŘÍZENÍ
- Vyberte pokladnu, na kterou chcete přenést data z pokladny původní a ťukněte na odpovídající tlačítko NAHRADIT ZAŘÍZENÍ.
- V dalším kroku budete upozorněni na to, že na původní pokladně nebude dále možné používat pokladní aplikaci Dotykačka, jelikož data i licenční klíč budou přeneseny na pokladnu novou. Pro odsouhlasení ťukněte na Beru na vědomí. Nakonec zvolte, jak staré doklady chcete přenést a ťukněte opět na tlačítko NAHRADIT ZAŘÍZENÍ. Počet přenášených dokladů má vliv na dobu, jaká bude potřeba ke kompletní synchronizaci.
- Od tohoto okamžiku jsou do nové pokladny automaticky synchronizovány všechny vytvořené kategorie a produkty. Buďte trpělivý, synchronizace dat může nějakou chvíli trvat.
- Jakmile je nahrazení pokladny dokončeno, objeví se hlavní obrazovka aplikace Dotykačka. Nyní pokračujte nastavením pokladny podle bodů níže.
Co si budete muset nastavit znovu?
Následující záležitosti se automaticky neimportují a je třeba je znovu nastavit manuálně:
- Nastavení tisku
- Certifikát EET
- V nastavení tisku bude potřeba znovu nastavit tiskárnu pro účtenky, objednávky, vypsat záhlaví a zápatí, a další možností, které jste používali v tisku.
Do nové pokladny je taktéž potřeba nahrát certifikát pro režim EET. Certifikát můžete do pokladny nahrát prostřednictvím Vzdálené správy nebo ho zkopírovat přímo na pokladnu např. z USB média. Postup nahrání certifikátu do pokladny najdete v kompletní kompletní uživatelské příručce. Ostatní nastavení související s EET zůstávají v pokladně zachována.
- V nastavení tisku bude potřeba znovu nastavit tiskárnu pro účtenky, objednávky, vypsat záhlaví a zápatí, a další možností, které jste používali v tisku.
Poznámka Jak provést aktivaci a nahrazení pokladny je popsáno také v kompletní uživatelské příručce. |