Implementováno

Připojení platebního terminálu SUM UP k Dotykačce

Neuvažujete implementovat platební terminál SUM UP do Dotykačky ? Jedná se v současnosti o nejjednodužší možnost, jak provozovat platební terminál. Koupím si levný terminál  a mohu hned prodávat. Hlavně nemusím oslovovat žádné banky, podepisovat žádné smlouvy, neplatím žádné měsíční poplatky a nájmy. Zaregistruji na webu a je to. Sám provozuji a je to zkrátka super ! 


Počet hlasů: 3 Přidat / odebrat hlas.

Takže to dostaneme doslova pod stromeček :-D  Tak to jsou skvělé zprávy.

Dobrý den,

již máme vše hotové a můžete tak začít používat terminál SumUp společně s Dotykačkou mobilní. Jak to rozjedete se dočtete na:

https://www.dotykacka.cz/sumup/


Podpora pro 14" pokladnu bude k dispozici leden - únor 2019.


Martin Jonáš

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den. Asi jsme úplně nepochopili… Nemáme zařízení https://www.dotykacka.cz/dotykacka-mobilni-11392/, ale aplikaci nainstalovanou ve svém tabletu. Znamená to, že zde SumUp podporovaný není? Bude? Kdy? Děkuji.

Dobrý den,

pokud máte vlastní zařízení, je pro Vás postup stejný. Nainstalujete z aplikace Dotykačka Marketplace SumUp ovladač. Jelikož však SumUp vyžaduje některá HW specifika zařízení (Bluetooth 4, aktivní geolokace), je otázkou zdali bude na vašem zařízení fungovat. To však již není záležitostí Dotykačky, ale specifik vašeho zařízení.


Martin Jonáš

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den.

Děkuji. Naše zařízení tímto vším disponuje. Nicméně, v nastavení palteb v Dotykačce se nabídka SumUpu nezobrazuje.


Viz.

image


Každopádně, fatálním problémem je (ne)podpora tiskáren SumUpem a zde naše SumUp anabáze končí… Viz níže e-mail podpory.

Položili jsme rovnou také dotaz na fungování SU po brexitu, neb jde o britskou firmu, sídlící ve VB, ale odpověď je všeobecná a nic neříkající… Takže si počkáme, až SumUp nabee kapacity a situace po brexitu se stabilizuje.


Děkujeme za spolupráci.


Dobrý den,

děkujeme, že jste se obrátil na zákaznickou podporu SumUp.

Zatím se podpora tiskárny CASHINO nepřipravuje. Kolegové z vývojářského oddělení nám vysvětlili, že se jedná o velmi komplikovanou záležitost a momentálně na to nemají kapacitu.

K Brexitu zatím nedošlo. Nicméně, pokud se to stane, máme hotové řešení, které v žádném případě neovlivní poskytování služeb SumUp našim zákazníkům. O své peníze se bát nemusíte, protože jsou zpracovány poměrně rychle a převáděny na Váš bankovní účet. 

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat,

Anastasia 

SumUp Support CZ

.



Dobrý den,

nabídka SumUp se v Dotykačce zobrazí jen v případě, že máte nainstalován samotný ovladač SumUp, který je dostupný k instalaci v aplikaci Dotykačka Marketplace. Pokud používáte vlastní tablet a Marketplace na zařízení ještě nemáte, je možné ho snadno stáhnout v internetovém prohlížeči ze stránek https://marketplace.dotykacka.cz.


Samotná podpora tisku, na kterou poukazujete, se týká pouze SumUp aplikace, kterou využíváte jen v případě nepropojeného terminálu s pokladní aplikací. V případě, že SumUp propojíte s Dotykačkou, veškerý tisk je v režii pokladny a podporovány jsou tedy stejné tiskárny se kterými funguje samotná Dotykačka. V současné době po provedení platby tiskne Dotykačka běžnou účtenku s platební metodou SumUp. Aktuálně ověřujeme zda nám SumUp poskytuje i informace k provedené transakci a v případě, že ano, doplnili bychom tisk potvrzení o transakci do jedné z příštích aktualizací Dotykačky.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Přihlášení nebo Registracepro odeslání komentáře