Implementováno

Rozvoz

Dobrý den,

existuje nějaké řešení na rozvoz produktů buď jako součást Dotykačky nebo jako nějaká forma nadstavby? V minulosti jste takový podobný produkt (Caller+) měli. Bude to v nějaké dohledné době řešitelné?


Děkuji


Jiří Zeman

Dobrý den,

co by řešení na rozvoz produktů mělo konkrétně umožňovat?


Děkuji.


Martin Jonáš

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den,
aplikaci pro evidenci telefonických objednávek časem opět připravíme tak, aby podporovala současnou Dotykačku. Původní aplikace Caller+ byla totiž psána pro ranné verze Dotykačky, proto ji již nelze použít. Kolegové z vývoje však slíbili, že v blízké budocnosti takovou aplikaci opět vytvoří.

Martin Jonáš
Zákaznická podpora Dotykačka

 

Během příštího týdne by měla být postupně distribuována nová verze Dotykačky 1.207, která podporuje i novou aplikaci s názvem Telefonní Asistentka. Po instalaci této aplikace a spárování pokladny s mobilním telefonem se při hovoru zákazníka automaticky tento zákazník vybere (na základě tel. čísla) a je možné na jeho účet rovnou markovat.

Martin Jonáš
Zákaznická podpora Dotykačka
vracím se ještě k rozvozu. Narazili jsme na problém, jak evidovat přijaté objednávky k rozvozu. V mapě stolů si uděláme několik stolů s názvem Rozvoz, nicméně při předání objednávky řidiči nejde účet uzavřít, protože nevím jak bude klient platit (má 3 možnosti - hotovost, stravenky, platební karta) a navíc musí obsluha od řidiče nejprve převzít hotovost, stravenky nebo doklad z platebního terminálu a až potom otevřený účet uzavřít. Správně bychom měli klientovi předat účtenku, což ale nemůžeme udělat, když nevíme jak bude platit. Můžeme se dopředu zeptat, ale klient to může na místě změnit. Můžeme řidiči vyjet kontrolní účtenku a nechat stůl otevřený a uzavřít ho až po příjezdu řidiče. Na konci směny musí řidič předat veškerou tržbu (hotovost, stravenky, i uzávěrku z platebního terminálu). V té chvíli je problém udělat nějaký souhrn všech rozvozů za celý den. Neumím si představit předávat to po jednotlivých účtech zejména pokud bude za den větší počet rozvozů. Napadlo mě, evidovat rozvoz jako Zákazníka, kde si můžu vyjet soupis tržeb, ale bez celkového součtu za dané období a bez způsobu zaplacení (to není vidět ani při exportu do Excelu). Pro obsluhu je to těžko řešitelné. Navíc, pokud bude každý rozvoz označen jako zákazník Rozvoz, zbavujeme se tím možnosti evidovat jednotlivé zákazníky. Napadá vás nějaké řešení? Děkuji Jiří Zeman

Dobrý den,

ohledně posledního dotazu by Vás měl kontaktovat telefonicky kolega.


Martin Jonáš

Zákaznická podpora Dotykačka



Přihlášení nebo Registracepro odeslání komentáře