Výpis zákaznických bodů

 Na provozovně využíváme bodový zákaznický systém. V rámci totoho jsou odměňováni bonusy zákazníci, kteří každý měsíc nasbírají nejvíce bodů. Avšak v sestavách tyto údaje nelze vygenerovat. Je nějaký způsob jak zjistit bodové nárůsty (pohyby) u zákazníků za určité časové období ?

Upozorňuji, že obrat zákazníka se nerovná nárůstu bodů (zákaznické obraty v TOP zákazníci samozřejmě generovat lze). Ne všechny produkty mají přidělené body, a tudíž údaj o obratu není objektivní.


Prosím tedy o přidání této sestavy do systému ( TOP bodové konto)

Dobrý den,

požadovaná bodová sestava aktuálně opravdu není dostupná. Nicméně jedná se o zajímavý námět. Podnět předám na vývoj, věřím, že bychom mohli časem podobnou sestavu vytvořit.


Děkuji


S pozdravem,

Radim Sedlák
Tým zákaznické podpory Dotykačka
Tel. +420 533 312 146

Přihlášení nebo Registracepro odeslání komentáře