Každá pokladna fungující online má vlastní internetové úložiště (cloud) kterému říkáme Vzdálená správa. Do tohoto úložiště jsou v reálném čase ukládány všechny pokladní operace, včetně prodejních položek.
V některých případech je vhodné, aby technik ověřil či zkontroloval položky ve Vzdálené správě. Např. ve chvíli, kdy zákazník řeší nějaký nesoulad v pokladních datech.
Aby se nikdo nepovolaný nedostal k vašim datům ve Vzdálené správě, je úložiště chráněno a šifrováno. Proto i technici Dotykačky nemají standardně k vašemu cloudu přístup.
Aby se tedy technik mohl připojit do vaší Vzdálené správy, je nutné vygenerovat PIN a ten technikovi sdělit. PIN pro technika vygenerujete buď přímo na pokladně nebo ve Vzdálené správě.
Obsah
Jak vygenerovat PIN na pokladně?
- Otevřete aplikaci Dotykačka a ťukněte na dlaždici CENTRUM POMOCI:
- Zvolte volbu Vytvořit kód pro specialistu:
- Bude zobrazen dialog s autorizačním kódem (PINem) společně s dalšími informacemi, jako je identifikátor cloudu Cloud ID (CID) nebo identifikátor pokladny Branch ID (BID). Autorizační kód i s oběma identifikátory sdělte technikovi. Ten se na jejich základě do vašeho cloudu připojí.
Jak vygenerovat PIN ve Vzdálené správě?
- Otevřete v internetovém prohlížeči stránku Vzdálené správy https://admin.dotykacka.cz a přihlaste se. V pravém horním rohu klikněte na ikonu mráčku:
- Nyní vyberte vlevo záložku Technická podpora a zobrazte PIN tlačítkem Generuj PIN:
- PIN sdělte technikovi i s identifikátorem cloudu a pokladny. Ten se na jejich základě do vašeho cloudu připojí.