Na fakturační e-mail a telefon zákazníků posíláme faktury za licenční poplatky a také případné zprávy o nedoplatku či další důležité informace o platbách a licencích. Proto je důležité mít e-mailovou adresu a telefon vždy aktuální.


Pokud Vám například nechodí pravidelné faktury z Dotykačky, může to indikovat chybnou či již neaktivní e-mailovou adresu, kterou vedeme jako fakturační. Na telefon jsou odesílány případná upozornění o nezaplacených fakturách, proto je vhodné zadat mobilní tel. číslo.



Jak si zkontroluji své fakturační údaje a jak je změním?

Fakturační údaje naleznete ve svém účtu na zákaznickém portálu Moje Dotykačka. Pro přihlášení použijte stejné údaje, jako do Vzdálené správy.


Zákaznický portál Moje Dotykačka je také přístupný přímo ze Vzdálené správy. Stačí když v horním menu kliknete na ozubené kolečko a zvolíte Moje Dotykačka.


  1. Přihlaste se do webového rozhraní Vzdálené správy na adrese https://admin.dotykacka.cz.  Vpravo nahoře klikněte na ozubené kolečko a z menu zvolte Moje Dotykačka nebo se do portálu Moje Dotykačka přihlaste přímo.

  2. Na zobrazené stránce klikněte vpravo na tlačítko Upravit fakturační údaje, tím otevřete dialog s možností změny aktuálních údajů.

  3. Zkontrolujte jednotlivé údaje, především správnou e-mailovou adresu a telefon. Jestliže zde provedete jakoukoliv změnu, nezapomeňte vše uložit.

Hotovo, pokud jste cokoliv změnili, změna se automaticky propíše do našeho systému. Veškeré informace ohledně vaší licence a fakturací obdržíte od této chvíle na novou e-mailovou adresu či telefon.



poznamka

Poznámka
Zákaznický portál Moje Dotykačka toho umí mnohem více. Mrkněte se do naší online příručky, abyste věděli, jaké možnosti nabízí.