Jaká je příčina?

Při úplném vybití tabletu dojde ke ztrátě nastavení data a času. Díky tomu nelze po spuštění Dotykačky ověřit licenci.


Kdy k tomu dochází?

  1. Tablet byl po vybití znovu spuštěn a má systémové datum starší, než je datum instalace Dotykačky.
  2. Tablet není připojen k internetu, takže se datum a čas nemůže automaticky aktualizovat.
  3. Spustí se aplikace Dotykačka.

Jak se to projevuje?

Dotykačka se spustí ve zkušební verzi a hlásí neplatnou licenci.

Jaké je řešení?

  1. Prstem přejeďte od horního okraje obrazovky směrem dolů, čímž stáhnete systémovou lištu Androidu. Ťuknutím na ní se zobrazí ikonka pro přístup do systémového nastavení (1). Ťukněte na ní.
    8-eWkYacvGUUpz01lSkMWZI55HUmwnu3Mg.png

  2. V nastavení systému zvolte Datum a čas (2).

    hTEJbGCENkjIcMaPqq_f1XgyXWskNk3HPw.png


  3. Nastavte správné datum a čas (3), nebo nastavte automatickou synchronizaci data a času (4). Aby automatická synchronizace fungovala, musí být tablet připojen k internetu.

    IfIUkCNrDfWRxcmAL94XsunOSvt9wxgCnQ.png


  4. Ukončete Dotykačku. Toho docílíte tím, že dlouze podržíte ikonku čtverečku v dolní liště Androidu. Poté, co se zobrazí seznam spuštěných programů, kartu s Dotykačkou přetáhněte do strany mimo obrazovku.

    i_yHl2Zd_9Qp7i3gOOR8WSkS2hIp4BqxWQ.png

    N_ZR2mLbz3vS0PBRvpyUh1PVGKn6KKP9Fg.jpg


  5. Znovu spusťte Dotykačku ťuknutím na ikonku na ploše.


 

TipV jedné z dalších verzí Dotykačky Vás na nesrovnalosti v nastavení data a času již upozorníme.