Výpadky služby Shoptet ovlivnily fungování doplňku Dotykačka

Platformu Shoptet ve středu 7.9.2022 zasáhl plošný výpadek. Služba Shoptet byla nedostupná v průběhu celého dne. Výpadek byl způsobený aktualizací infrastruktury na straně Shoptetu. Zákazníci používající tuto službu registrovali výrazné zpomalení e-shopu nebo kompletní nedostupnost služby.


Technické problémy Shoptetu se samozřejmě dotkly i doplňku Dotykačka, který synchronizuje skladové zásoby mezi pokladnou a e-shopem. V určitých případech mohlo dojít k tomu, že nebyly správně přeneseny informace o změně stavu skladu párovaných produktů. Také mohly selhávat akce doplňku, která jednorázově zapisují stav skladů do Dotykačky nebo e-shopu. Výpadek trval do 8.9.2022, kdy se problém povedlo Shoptetu vyřešit.


Jestliže používáte doplněk Dotykačka pro Shoptet, doporučujeme provést kontrolu stavu skladového množství produktů, které byly objednány v době výpadku. Případně provést kontrolní inventuru pro srovnání aktuálních skladových zásob na obou platformách.


Pokud zjistíte, že máte aktuálně rozdílný stav skladu mezi e-shopem a Dotykačkou, je nutné udělat inventuru u položek, kterých se chybný stav skladu týká a následně vyvolat jednorázovou synchronizaci stavu skladu v doplňku. Vše je popsáno v online uživatelské příručce, případně se můžete obrátit na naši technickou podporu.


Za komplikace se omlouváme. Nejednalo se však o chybu na naší straně.


Tomáš Martinec

Tým Dotykačka


Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Přihlásit se nebo Registracepro odeslání komentáře