Nový systém pro evidenci požadavků + zavření fóra technické podpory

Z důvodu přechodu na nový systém evidence zákaznických požadavků bude fórum pro technickou podporu na těchto stránkách zrušeno k 31.12.2025. Prosím. nezakládejte zde již nové příspěvky. Pro kontaktování technické podpory využijte formulář na adrese https://moje.dotykacka.cz/support.


Zároveň všechny nové požadavky již chodí do nového systému podpory a nebudou tedy dále evidovány zde pod uživatelskými účty, které někteří z vás využíváte. K původním (starším) požadavkům se však stále po přihlášení na těchto stránkách dostanete. V každém online požadavku je nyní uveden nový veřejný odkaz pro jeho sledování.


V případě, že potřebujete mít přehled o všech nových řešených požadavcích v rámci vaší společnosti na jednom místě, ozvěte se nám prosím prostřednictvím formuláře výše a uveďte všechny kontakty (e-maily a tel. čísla), která spadají pod vaší společnost. Vytvoříme vám přístup do nového rozhraní pro sledování tiketů, a budete tak mít přehled o všech tiketech založených z definovaných kontaktů.


Informace o nových verzích aplikací nyní najdete přímo v online manuálu na adrese https://manual.dotykacka.cz/seznamy-zmen.html.


Děkujeme za spolupráci,

Martin Jonáš

Technická podpora Dotykačka / Dotypay


Počet hlasů: 2 Přidat / odebrat hlas.

Prihlásenie alebo Registráciapre odoslanie komentára