Implementované

Zrušení možnosti načítat kamerou aztécké kódy

Novinky v poslední aktualizaci přinesly velmi nepříjemné zjištění:

Zde se chlubíte novinkou – zavedením podpory načítání čárového kódu kamerou. http://manual.dotykacka.cz/index.html?pouziti-interniho-fotoaparatu.html

Tahle možnost ale už existovala s tím, že nativní aplikace dotykačky uměla jenom čárový kód. Přiřazením externí aplikace čtečky čárových kódů jsme při volbě vhodné aplikace mohli načítat i aztécké kódy. Tuto možnost jste teď zrušili. Nevím, jak bychom měli poděkovat – máme na 2,5 tisíce položek. A vůbec nevíme co máme dělat. Načítat kódy nemůžeme, pokud máte v týmu někoho, kdo rozumí obchodu, musí vám být jasné, jak asi probíhá prodej, když musíte každou pro položku vyťukávat třináctimístný kód, nebo ji hledat pomocí vyhledávání…

Chceme se tedy zeptat, zda je to chyba, nebo záměr resp. definitivní řešení.

Podpora nás kontaktovala, ale od té doby ticho po pěšině a my máme ztráty, protože nám zákazníci nechtějí čekat, až vyřídíme klienta před nimi… Proč jste museli měnit něco, co existovalo a fungovalo. Je toto trend? Byli jsme s dotykačkou spokojeni od začátku. Po znemožnění měnit hromadně nekteré údaje, je toto další fatální nekoncepční zásah… Promiňte


Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

v rámci Dotykačky 1.230 jsme integrovali knihovnu pro načítání čárových kódu kamerou přímo do aplikace. Ta je pro nás stěžejní jednak kvůli novému mobilnímu zařízení Sunmi V2 a také proto, abychom samotné načítání kódu snadněji a komplexněji integrovat do jednotlivých částí aplikace a to nejen Dotykačky, ale třeba i Skladu. Vynucování instalace externí aplikace, kterou si navíc zákazníci bez aktivních Google Play účtu nemohou stáhnout, nám nepřipadá jako ideální řešení.

Aktuálně je využívána knihovna ZBar, která nám přišla nejspolehlivější a nejrychlejší v načítání kódů. Dle informací by měla podporovat následující kódy: 

EAN-13/UPC-A
UPC-E
EAN-8
Code 128
Code 39
Codabar
Interleaved 2 of 5
QR Code


Zároveň se však nebráníme možnosti integrovat více knihoven a dát uživateli možnost výběru. Pokud nám uvedete aplikaci, kterou jste využívali pro načítání Aztec code, zkusíme dohledat možnost integrace dané knihovny, či případně dohledat jinou, která Aztec code a další pokročilejší kódy podporuje. 


Pro akutní vyřešení současné situace nezbývá, než se prozatím navrátit na předchozí verzi Dotykačky 1.229. Kolegové z technické podpory se vám ozvou a pomohou s nainstalováním starší verze aplikace.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den,

dnešním dnem byla pro všechny zákazníka vydána Dotykačka 1.231, v té mimo jiné byla vyměněna knihovna pro načítání čárových kódu kamerou za ZXing. Nakonec tak nebude třeba v aplikaci provádět žádné další nastavení. Aztec code by již aplikace měla být schopna po aktualizaci načíst.


Všechny podporované kódy uvádím níže:


1D product1D industrial2D
UPC-ACode 39QR Code
UPC-ECode 93Data Matrix
EAN-8Code 128Aztec (beta)
EAN-13CodabarPDF 417 (beta)
UPC/EAN Extension 2/5ITFMaxiCode


RSS-14


RSS-Expanded



S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den! Tak to tady máme zpátky… :( Od poslední aktualizace snímání aztéckých kódů je opět peklo. Nejprve jsme se zaměřili na možnost, že jde pouze o shodu okolností a třeba naše kamera má své nejlepší časy za sebou (i když viditelně kód ukáže krásně ostře a stabilně). Nainstalovali jsme tedy apliakci Barcode Scanner, kterou používáme běžně v mobilu pro snímání a kontrolu kódů na zboží a ukázalo se, že kamera s tím problém nemá. Takže zpět: míč je na Vaší straně… Prosím, dejte dopořádku snímání aztéckých kódů v Dotykačce. Děkuji. Sebastian Baldrian—Lomenski, Galerie čokolády a miniatury

V souvislosti s aztéckými kódy mám ještě jednu poznámku: V minulosti, když jsme tento problém řešili, jste slíbili zavedení možnosti snímání kódů (obecně a v četně aztéckého) také do podaplikace  Sklad, aby bylo možno naskladňovat pomocí kódu, protože v této aplikaci zadat název, nebo jen EAN je opět „peklo“. Rozhraní je velmi nepřehledné a způsob zadávání nepraktický. Dodnes však možnost načítání kódů implementována nebyla, nejspíš to šlo k ledu. Zkuste se zamyslet nad praxí, uvidíte, že je to velmi žádoucí a rádi splníte slib… :) Děkuji a jsem s pozdravem Sebastian Baldrian—Lomenski.

Dobrý den. Prosím, můžete se k problému vyjádřit a ještě lépe: co nejdříve jej vyřešit? Děkuji.

Dobrý večer. Prosím, můžete se už vyjádřit? Děkuji. 

Dobrý den. Chci se zeptat, zda vám funguje tento systém. Třikrát jsme vznesli dotaz na technickou závadu, k níž došlo v aplikaci Dotykačka a jež nám neuvěřitelným způsobem komplikuje práci s Dotykačkou. Zdražili jste služby, ale kvalita se horší. To že nekomunikujete není ani seriózní a celou věc ještě zhoršuje…

Dobrý den,

váš technický problém uvádíte na fóru do vlákna nápadů a přání u již v minulosti implementované funkcionality. Pro řešení vás nyní kontaktujeme přes technickou podporu.


Pro promptní řešení technických problémů nás prosím příště kontaktujte přímo na technické podpoře a to založením tiketu přes portál technické podpory https://podpora.dotykacka.cz/support/tickets/new, e-mailem na adrese podpora@dotykacka.cz, nebo telefonicky na čísle 221 221 331.


Děkujeme


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Prihlásenie alebo Registráciapre odoslanie komentára