Minimalizace telefonního asistenta

Místo možnosti pouze zvolit zákazníka nebo ignorovat by mohla být možnost minimalizovat nějak výběr nebo možnost znovu vyvolat posledního zákazníka z telefonu...

Situace, kdy při zadávání objednávky předchozího zákazníka, který třeba přišel osobně vyskočí asistent a nemůžu objednávku dokončit jinak než ignorováním a následně nemůžu zase zvednout telefon a zvolit dalšího zákazníka, který volá.

Snad jsem to nenapsal moc zamotaně:)


Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

možnost zobrazit historii volání se seznamem čísel a zákazníků pro dodatečné naúčtování, by bylo pro použití telefonního asistenta určitě přínosné. Jedná se ale o poměrně velkou úpravu v Dotykačce a vzhledem k četnosti využívání telefonního asistenta zřejmě tomuto požadavku vývoj nebude chtít nyní věnovat čas.

Požadavek zanechávám na vývoji, pokud by se v budoucnu rozhodlo o rozšíření funkcí telefonního asistenta, mohla by to být jedna z hlavních úprav.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Prihlásenie alebo Registráciapre odoslanie komentára