Implementované

Rychlé poznámky v mobilním číšníku

Dobrý den, 


máme u některých položek v pokladně vytvořené rychlé poznámky, ale tato nabídka se zobrazí jen na hlavní pokladně, v mobilním číšníku se rychlé poznámky nezobrazují.

Nešlo by zařídit, aby se zobrazovali i na mobilním číšníku? Nebo máme něco špatně nastaveno?


Dále postrádáme při tisku účtenky z mobilní tiskárny částku za jednotlivou položku, pokud je na účtence víc kusů dané položky.

Při rozpočítávání účtenky více zákazníkům u jednoho stolu, by zobrazení částky za jednotlivou položku hodně pomohlo. Místo na účtence na to je..


S pozdravem

Pavel Šimčík



Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

zobrazení krátkých a rychlých poznámek (variant) jsou funkce které plánujeme do příštích verzí mobilního číšníka dodělat. Prozatím je naplánována možnost přidat poznámku k položce a to do příští verze mobilního číšníka. Dle termínu vydání by varianty, na které se ptáte mohly být přidány buď ještě v rámci této verze, případně s následující. Termín realizace variant tedy můžete očekávat zhruba za 2, maximálně 3 měsíce.


Nastavení tisku mobilního číšníka prozatím neobsahuje veškeré volby dostupné v pokladně. Tisk jednotkové ceny položky zde tedy nyní bohužel není možné zapnout.

Žádost každopádně předávám na vývoj, pokud by se stanovil termín realizace, budu vás zde informovat.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka



Ok, děkuji za odpověď.


Ještě bych se ale zeptal na jednu věc.

Používáme tisk bonů na tiskárně na baru, ale stává se nám, že tak 30% objednávek, hlavně když máme restauraci téměř prázdnou, že zákazníka obsloužíme a pak to jdeme namarkovat na kasu, ale v tom případě už tisk bonu ztrácí smysl. 

Tak se chci zeptat, jestli by při zadávání položky nešlo odfajfknout okýnko s volbou, že nechci tisknout bon a tím šetřit kotoučky.


A ještě mě napadá další věc..

Už několikrát jsem si všiml, že když se něco nastavuje na tabletu, tak že to bývá často malým písmem nebo malou tabulkou uprostřed displeje a přitom je okolo dost místa. Např.nastavení barvy u položek. Trefit nějaký správný odstín je dost problém.. Hlavně když chci víc položek stejnou barvou a nepasují mi vámi přednastavené barvy.


S pozdravem

Pavel Šimčík

Dobrý den,

tisk bonů se vždy řídí na základě štítků a nastaveného filtru pro objednávky v tisku. Tedy buď se tisknou všechny položky, nebo pouze položky s vybraným štítkem. Prozatím jsme se nesetkali s tím, že by zákazník potřeboval před každým uložením účtu volit zda vytisknout k položce objednávku. Funkci si dokážu představit pouze jako případnou volbu pro celý účet, nastavování k jednotlivým naúčtovaným položkám by bylo dost komplikované a zdlouhavé.


Dialogy s malou tabulkou uprostřed displeje jsou typicky původní tabulky, které ještě neprošly v systému vizuální změnou. Mimo zmíněný výběr barvy se to týká především výběru zákazníků. Tyto staré dialogy postupně obměňujeme, tak aby vzhled korespondoval se zbytkem systému.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka


Dobrý den, ty chybějící poznámky v mobilním číšníkovi jsou opravdu dost zásadní nedostatek. Dva měsíce od dotazu již uplynuly, kdy plánujete update nasadit?

Filip Janda

Dobrý den,

zobrazování a přiřazování poznámek k položkám je již realizováno do příští verze mobilního číšníka. Vydán bude zároveň s novou Dotykačkou, pravděpodobně během příštího týdne.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den, pane Sedláku,

tak to je skvělá zpráva. Čím dřív tím líp, nebo mě servírky sežerou. ;-) Na co dalšího se můžeme těšit?


Hezký den.


Filip Janda

Dobrý den,

co se týče samotné Dotykačky, tak mohu zmínit například možnost dodatečně změnit platební metodu u vystaveného dokladu, pro případy, kdy došlo k chybnému zaúčtování. Pokud jste si již vyzkoušel aplikaci Rezervace, které jsme vydali předchozí měsíc, může vás zajímat také přidání upozornění do mapy stolů na nadcházející rezervace.


Po vydání nových verzí vždy zveřejňujeme kompletní seznam změn, který naleznete zde na zákaznickém portále v odkazu níže.


https://podpora.dotykacka.cz/cs/support/solutions/folders/6000222939


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den, pane Sedláku,

máme za sebou první víkend s dotykačkou a jak se kolega OZ chvástal, že Vám vývoj mobilního číšníka trval déle, abyste vychytali všechny mouchy, tak to ještě nějaký ten rok asi chtělo. V porovnání se Storyous (z kterého jsme chtěli přejít, kvůli špatné synchronizaci mezi účty) je to teda o dvě třídy níž. Rozhodně nechápu proč, pokud něco Vaše pokladna umí, proč to nemůže umět i mobilní číšník - poznámky, poloviční porce, sloučení stolů atd. Samostatná kapitola je rozdělování účtu. Vaše vývojáře bych postavil doprostřed naší restaurační zahrádky plné cyklistů, kdy chce každý platit zvlášť, ať si to taky užijí. Výtky - nesmyslná plovoucí lišta, pod kterou se Vám schovávají položky, nesmyslné zajíždění obrazovky dolů, když účet slavnostně rozdělím a zaplatím, tak znovu musím hledat stůl, rozklinout, dát zaplatit, dát rozdělit...no parádní ulehčení práce. Nedej bože, když účet rozdělím a zjistím, že se mi něco nezatrhlo...v tu chvíli jsem slušně řečeno v prdeli, musím jít k hlavním pokladně, kde účty opět sloučím a vracím se ke stolu, abych to udělal znovu a lépe. 

Dám Vám dobrou radu - kupte si na testování Storyous a ty dobré věci od nich okopírujte. Stabilita systému, rychlost s jakou Dotykačka pracuje a i manažerské rozhraní jsou perfektní. Ale uživatelské rozhraní na tabletu a hlavně ten mobilní číšník...to je opravdu k uzoufání. 


No ještě počkáme do slíbeného updatu a pokud se to nějak zásadně nezlepší, tak sklopíme uši a vrátíme se ke Storyous... :-(


Hezký den.


Filip Janda

Dobrý den pane Jando,

mobilní číšník v Dotykačce funguje na zcela jiné technologii, než zmíněný Storyous. Celý systém je postaven tak, aby nemohlo dojít k rozsynchronizování účtů mezi číšníkem a pokladnou, neboť všechny úkony číšníka provádí v praxi samotná pokladna. Tím se lišíme od většiny konkurence a také proto nám jako jedněm z mála, mobilní číšník po komunikační stránce bez problému funguje. Bohužel to s sebou nese i jistá funkční omezení. Určitě ještě půjde integrovat do mobilního číšníka spoustu nových funkcí, nechceme a ani nemůžeme jít ale cestou, kdy z číšníka postupně uděláme druhou Dotykačku. Stále by mělo jít o jednoduchého pomocníka se základními funkcemi pro prodej s primárním určením do restauračních provozů. Nicméně vámi zmíněné nedostatky - poznámky, poloviční porce a slučování stolů máme jako požadavky již zaznamenány z více stran. Poznámky budou dostupné s aktuálně vydávanou verzí (prozatím 28.5.2018), poloviční porce a slučování stolů by technicky neměly být problém a myslím, že je můžeme očekávat v dalších verzích. Rozdělování účtu může být opravdu trochu krkolomnější při opakovaném rozdělování jednoho účtu, vzhledem k výše uvedenému ale může být zjednodušení operace komplikovanější, než se zdá.

Každopádně děkuji za kritický pohled, předám ho dále. Snad se nám povede, především u rozdělování účtů, vymyslet uživatelské zjednodušení.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Prihlásenie alebo Registráciapre odoslanie komentára