EAN v „HROMADNÉM VÝBĚRU“ a na účtence

 Dobrý den.


Nemůžeme přijít na to, jak dostat EAN na účtenku (je to důležité pro zětnou kontrolu, např při reklamaci) a co zejména chybí, je ve výpisu položek funkce HROMADNÝ VÝBĚR – je možnost individuálního nastavení, které údaje se ve výsledku hromadného výběru mají zobrazit? Případně proč EAN v této funkci chybí a zda to tam můžete „natvrdo“ doplnit (je to jednoduchá programátorská operace).


Stejně tak – a to je největší nedostatek – chybí EAN v sestavách – např. výpis prodejů za měsíc. Jsou tam důležité údaje položek: název, cena, počet, ale EAN opět chybí. Když máte dvě různé položky se stejným názvem, ale různými parametry, určující je právě EAN…


EAN je zpravidla nejdůležitějším identifikátorem zboží a zde –v Dotykačce– je vlastně jen, jakoby „mimochodem“.

Oceňujeme, že lze položce přidělit více EAN kódů, což se ale využije jen zřídka. Naopak bychom očekáívali (vyžadovali), aby tento kód byl JEDINEČNÝ. Tj. aby nebylo možno založit další položku se setejným EAN kódem – šlo by totiž o duplicitu…



Nezlobte se za poukázání na nedostatky, jinak si Vaší práce vážíme, Dotykačka je tak skvělý nástroj, že jsme Kobliháři odpustili zavedení EET… :)

Fajn den a díky!


Za Galerii čokolády a miniatury

Sebastian Baldrian—Lomenski


Počet hlasů: 1 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

tisk EAN kódu na účtenku nyní opravdu nejde v nastavení tisku zvolit. Problematika by šla teoreticky obejít tím, že byste si EAN zkopírovali do krátké poznámky produktu. V tom případě by vám vyjížděl na účtence menším písmem pod názvem položky. Zkopírování EAN kódu do poznámky by šlo poměrně snadno provést přes csv import položek.

Problematiku předám na vývoj, včetně zmíněných chybějících EAN kódů v hromadném výběru a sestavách vzdálené správy. Nenapadá mě technická komplikace kvůli které by zde tyto údaje nemohly být zobrazeny.


Jedinečnost EAN kódu a jeho kontrola je bohužel komplikovnější. Položky je možné vytvářet a upravovat z více míst a to nejen z Dotykačky a Vzdálené správy, ale třeba importem položek, skrz API, nebo importem naskladnění. Na každém místě se pracuje s daty jinak a bylo by komplikované zamezit vložení nové položky se stejným EAN / PLU kódem. Navíc nemusí jít pouze o položky, čárové kódy mohou mít zadaní i zákazníci, nebo zaměstnanci.

Přistoupili jsme tedy k jednoduššímu řešení, kdy při prodeji systém v případě více nálezů zobrazí okno pro výběr konkrétní položky, nebo zaměstnance.


V případě plánovaného doplnění sloupců s EAN kódem vás budu informovat.


S pozdravem


Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka



Vážený pane Sedláku,

děkuji i za druhou Vaši reakci. Chápu, že ne všechny požadavky na funkčnost lze splnit, i že tak skvělý systém, jakým Dotykačka je, má svůj vývoj.

Tip na okamžité řešení pomocí Poznámky produktu je výborný. Děkuji.


S přáním pěkného dne

SBL

Prihlásenie alebo Registráciapre odoslanie komentára