Neprijaté

Obrázky k produktům

 Dobrý den,


rád bych se zeptal zda-li je možnost k produktu náhrat obrázek/fotografii produktu. Uvedu příklad - mám obchod, ke kterému provozuji i e-shop. A e-shop bych rád propojil se skladem, který mám v Dotykačce. V tomto ohledu potřebuji, aby Dotykačka byla jakýmsi primárním uložištěm produktů a e-shop by si všechny informace bral právě ze skladového hospodářství v Dotykačce a sice konkrétně informace pro zobrazení na e-shopu - např. obrázek produktu, velikosti produktu, potřeba definovat, které z produktů se budou na e-shopu zobrazovat, vybrat u jednotlivých produktů možnost výprodeje nebo slevy, tak aby se následně zobrazili i na e-shopu...


Děkuji za odpověď.


Bulíček Radek


Počet hlasů: 3 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

omlouváme se, toto bohužel není možné. Dotykačka je pokladní systém a možnosti Vzdálené správy a vlastnosti jednotlivých produktů reflektují možnosti aplikace na dotykové pokladně. Do systému tedy není možné implementovat např. obrázky, jelikož by neměly podporu v pokladní aplikaci. Databáze obrázků by také výrazně navýšila velikost lokální databáze na zařízení a měla výrazný vliv na rychlost.


V Dotykačce můžete vést skladové hospodářství, avšak bez vlastností, které u produktů potřebujete z hlediska e-shopu.


Martin Jonáš

Tým zákaznické podpory Dotykačka

Dobrý den. Domnívám se, že první část odpovědi je dobrá pro odbytí laiků – „…by neměly podporu v pokladní aplikaci…“ – nesmysl.
Druhá část ukazuje na důvody odbytí: navýšení nutné kapacity cloudu. Jako ajťák Vám řeknu, že jistě není problém, omezit jak velikost obrázků, tak objem dat, který bude v ceně a nastavit službu rozšíření kapacity nad základní cenu. Nu a jako uživatel služby za 700 Kč/měs., která se zdá až na pár mušek opravdu dobrá, na tu argumentaci docela zírám… :(

Prihlásenie alebo Registráciapre odoslanie komentára