Sparovani zákaznického displeje po restartu

Pokaždé, když restartujeme kasu, například pro zpomalení atd. je nutné znovu přes nastavení sparovat se zákaznickym displejem aby se zase zobrazovaly aktuálně markovane položky.. je to něco má co proste člověk nemysli při restartu, případně zapnutí a nerozumim, proč si nemůže kasa displej pamatovat, případně automaticky se znovu sparovat - ve většině případu je v okolí jen jede zákaznický displej predpokladam tak by v takovém případě mohlo dojit k automatickému sparovani.. Dekuji

Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

komunikace se zákaznickým displejem dochází na základě staticky zapsané IP adresy zařízení v nastavení aplikace Dotykačka. Pokud se IP adresa zařízení se zákaznickým displejem nezmění, není důvod, aby došlo k rozpojení komunikace a nutnosti opětovného párování. Dle vašeho popisu bych problém přisuzoval právě změně adresy po restartu zařízení, za předpokladu, že restartujete i zařízení se zákaznickým displejem. 

Ujistěte se tedy, zda na zákaznickém displeji máte nastavenou pevnou IP adresu a po restartu tak nedochází ke změně.

Pokud by problém přesto přetrvával, nebo jste potřeboval pomoci s kontrolou a nastavením zařízení, kontaktujte nás prosím přímo na technické podpoře, kde se můžeme vašemu požadavku podrobně věnovat.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Login or Signup to post a comment