Uvedený postup platí pro bezdrátové platební terminály ICMP dodávané ČSOB.
1. krok: Spárování s pokladnou
- Terminál nejprve plně nabijte a poté ho odpojte od nabíječky.
- Na pokladním zařízení přejděte do nastavení systému Android, otevřete nastavení Bluetooth a terminál standardním způsobem spárujte.
Pokud se platební terminál v seznamu dostupných zařízení nezobrazuje, restartujte ho podržením vypínacího tlačítka. Po opětovném naběhnutí by se již měl v seznamu objevit. Pro spárování zadejte PIN, který bude zobrazen na displeji terminálu. Pokud nebude PIN zobrazen, zadejte 1111. - Po úspěšném spárování najdete platební terminál v seznamu spárovaných zařízení.
2. krok: Nastavení ovladače platebního terminálu
- Otevřete aplikaci Ovladač platebního terminálu.
- Přejděte do nastavení (ikonka tří čárek vpravo nahoře) a zde vyberte poskytovatele ČSOB a jako typ připojení zvolte Bluetooth.
- Do určeného pole zadejte MAC adresu platebního terminálu. Tu najdete na zadní straně terminálu jako Bluetooth adresu ve tvaru 0854E1404A31AC. Do Ovladače platebního terminálu ji ale zadejte ve tvaru 54:E1:40:4A:31:AC, kdy první dva znaky vynecháte a každé další dva znaky oddělíte dvojtečkou.
- Ťukněte na tlačítko OK a nastavení uložte.
- Proveďte testovací transakci. Pokud se nezdaří, doporučujeme ještě pokladnu i platební terminál restartovat.
Ukázkový postup, jak spárovat bluetooth platební terminál naleznete v kompletní uživatelské příručce.