Dotykačka od verze 1.232 s využitím webového rozhraní Vzdálené správy umožňuje, aby jednu pokladnu (v jedné provozovně) využívalo více samostatných subjektů – prodejců.
Kadeřnice, kosmetičky či maséři nebo automechanici, kteří pracují v jedné provozovně a každý "dělá na sebe", se nyní mohou dělit o jednu pokladnu. Každý pak eviduje tržby pod vlastním certifikátem a DIČ.
Jak to funguje?
- Každému prodejci vytvoříte na pokladně uživatelský účet, ten následně označíte jako prodejce. Pokud účet nyní znovu otevřete, bude k dispozici nastavení prodejce. Uživatelský účet prodejce doporučujeme zabezpečit PINem.
- V nastavení prodejce zadáte informace o jeho společnosti (firmě), nastavíte vlastnosti tisku a samostatné číslování účtenek.
- Ve Vzdálené správě spustíte průvodce nastavením EET a do pokladny nahrajete certifikát, pod kterým bude prodejce fiskalizovat tržby.
- Přihlásíte se jako prodejce a ověříte kontrolním prodejem fiskalizaci účtu se správnými údaji.
- Je důležité dbát na přihlašování / odhlašování prodejců na pokladně. Pro rychlé a jednoduché přihlašování můžete využít čtečku připojenou k pokladně a pro prodejce EM čipy s unikátními kódy.
Celý postup najdete v online uživatelské příručce:
http://manual.dotykacka.cz/vice-podejcu-na-jedne-pokladne.html
Další informace o sdílené pokladně:
https://www.dotykacka.cz/eet-pokladna-pro-vice-ico