Dotykačka od verze 1.231 s využitím webového rozhraní Vzdálené správy umožňuje, aby jednu pokladnu (v jedné provozovně) využívalo více samostatných subjektů – prodejců.


Kadeřnice, kosmetičky či maséři nebo automechanici, kteří pracují v jedné provozovně a každý "dělá na sebe", se nyní mohou dělit o jednu pokladnu. Každý pak eviduje tržby pod vlastním certifikátem a DIČ.


Jak to funguje?

  1. Každému prodejci vytvoříte na pokladně uživatelský účet, ten následně označíte jako prodejce. Pokud účet nyní znovu otevřete, bude k dispozici nastavení prodejce. Uživatelský účet prodejce doporučujeme zabezpečit PINem.
  2. V nastavení prodejce zadáte informace o jeho společnosti (firmě), nastavíte vlastnosti tisku a samostatné číslování účtenek.
  3. Ve Vzdálené správě spustíte průvodce nastavením EET a do pokladny nahrajete certifikát, pod kterým bude prodejce fiskalizovat tržby.
  4. Přihlásíte se jako prodejce a ověříte kontrolním prodejem fiskalizaci účtu se správnými údaji.
  5. Je důležité dbát na přihlašování / odhlašování prodejců na pokladně. Pro rychlé a jednoduché přihlašování můžete využít čtečku připojenou k pokladně a pro prodejce EM čipy s unikátními kódy. 



 



Celý postup najdete v online uživatelské příručce:

http://manual.dotykacka.cz/vice-podejcu-na-jedne-pokladne.html


Další informace o sdílené pokladně:

https://www.dotykacka.cz/eet-pokladna-pro-vice-ico