Náhradní pokladnu, terminál či tiskárnu vám během záruční doby rovnou vyměníme. Nečekáte tak na opravu.
Jaká je záruční doba?
- Záruční podmínky u zboží zakoupeného na IČO se neřídí občanským zákoníkem, ale všeobecnými obchodními podmínkami dodavatele (v tomto případě Dotykačka ČR s.r.o.). Neplatí zde tedy spotřebitelská záruka 24 měsíců.
- Standardní záruční doba na novou dotykovou pokladnu, platební terminál a periferie je 1 rok od data nákupu.
- Pokud si od nás zakoupíte repasované zařízení, vztahuje se na něj záruka 6 měsíců od data nákupu.
- Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu, kdy bylo zařízení v reklamaci.
Proč není záruka 2 roky jako u běžných výrobků?
- Jak je výše uvedeno, při nákupu na IČO jde o smluvní vztah mezi dvěma podnikateli, na který se nevztahují ustanovení občanského zákoníku o ochraně spotřebitele. O této problematice se dozvíte více např. v tomto článku.
- Smluvní vztah neupravuje podrobněji občanský zákoník, ale je ošetřen na základě všeobecných obchodních podmínek Dotykačka ČR s.r.o.
Jakým způsobem zadám požadavek na reklamaci?
- Požadavek na reklamaci zadáte pomocí tlačítka Založit reklamaci v záhlaví stránky technické podpory nebo jednoduše na adrese https://reklamace.dotykacka.cz.
- Pokud si nejste jisti, zda je zařízení skutečné vadné, kontaktujte před vytvoření požadavku na reklamaci technickou podporu.
- Po vytvoření reklamace můžete být kontaktováni pracovníkem reklamačního oddělení pro ověření nároku na záruční opravu. Připravte si tedy fakturu k reklamovanému zboží.
- Bez nákupního dokladu nemusí být záruční reklamace uznána.
Mohu odstoupit od smlouvy v rámci 14denní lhůty?
- 14denní lhůta na vyzkoušení zboží s možností vrácení se vztahuje jen na zboží, které nebylo zakoupeno na IČO za účelem podnikání. Proto se tato lhůta nevztahuje na zboží zakoupené na e-shopu Dotykačky a zboží není možné po nákupu vrátit.
Vytvořil jsem požadavek na reklamaci, co dál?
- Vyčkejte na kontakt naším reklamačním technikem, který se vámi domluví na dalším postupu.
Potřebuji po dobu reklamace náhradní zařízení
- Zařízení, která potřebujete nezbytně ke svému podnikání jako je pokladna, platební terminál a tiskárna vám zdarma v rámci reklamačního řízení vyměníme za srovnatelné zařízení, pokud jsou v záruční době. U ostatních zařízení je třeba vyčkat na vyřízení reklamace.
- Pokud již zařízení není v záruce, nabízíme u pokladen, platebních terminálů a tiskáren možnost okamžité výměny za repasované zařízení se slevou.
- Po dohodě s naším reklamačním technikem k vám se zařízením, které vyměňujeme, vyšleme zdarma kurýra, který od vás také rovnou převezme zařízení reklamované.
Jak na náhradní zařízení nahraji data z původní pokladny?
- Jakmile vybalíte a zapojíte náhradní pokladnu, postupujte podle tohoto návodu.
- Náhradní pokladnu aktivujete jako stávající zákazník a poté budete pokračovat nahrazením pokladny.
- Počítejte s tím, že přenos dat na náhradní pokladnu může trvat i několik hodin. Pokud máte v pokladně hodně dat, doporučujeme nahrazení pokladny provést mimo vaši provozní dobu.
Zakoupil jsem nové zařízení a po vybalení je nefunkční...
- Zařízení, která dodáváme na trh testujeme, i přesto se však může stát (nejčastěji kvůli poškození během dopravy), že nové zařízení nebude 100% funkční.
- Zadejte standardní požadavek na reklamaci pomocí tlačítka Založit reklamaci v záhlaví této stránky nebo jednoduše na adrese https://reklamace.dotykacka.cz.
- Obratem vám kurýrem pošleme nové zařízení a kurýrovi také předáte zařízení reklamované.
- Dopravu máte v tomto případě samozřejmě zdarma.
- Výměna za nové zařízení platí u reklamací nahlášených do 3 měsíců od data nákup.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Maximální doba řešení reklamace je dle našich podmínek 30 dnů.
- Standardní doba řešení reklamace je však 5 pracovních dnů.
- Náhradní zařízení zasílané prostřednictvím kurýra na výměnu je doručeno zpravidla do 2 pracovních dní.
Jak mohu reklamaci urychlit?
- Pokud zařízení posíláte, nezapomeňte zásilku pečlivě zabalit a zřetelně označit nápisem REKLAMACE a vašim IČ. K zásilce také prosím přiložte fakturu, jinak nemusí být reklamace uznána.
- Reklamační formulář pečlivě vyplňte a uveďte podrobné informace o závadě.
- Zařízení dopravte ideálně s veškerým příslušenstvím, které je standardní součástí balení.
- Vyžadovaným příslušenstvím je napájecí adaptér a napájecí kabel, pokud je přes něho zařízení připojené do elektrické sítě.
Jak se dozvím, že byla reklamace vyřízena?
- Pracovník reklamačního oddělení vás bude kontaktovat telefonicky, případně prostřednictvím e-mailu.
- Po odeslání reklamačního formuláře bude zobrazen odkaz, na kterém najdete průběžné informace o reklamaci.
Jaký způsobem jsou reklamace vyřizovány?
- Pokud je reklamace uznána, a zákazník si nepřeje jinak, zůstává mu dále poskytnuté náhradní zařízení. Není tak nutné opět přenášet data, zákazníkovi zůstává náhradní pokladna či zařízení. Zákazník tak nemá s reklamací další starosti a náklady.
- Pokud reklamace uznána nebyla, může si zákazník ponechat poskytnuté zařízení pouze v případě, že uhradí vyčíslené náklady na reklamaci.
- Zákazník je povinen vrátit poskytnuté zařízení v případě, že nesouhlasí s cenou neuznané či pozáruční opravy. Zákazníkovi se vrací původní neopravené zařízení.
- Na ponechání si náhradního zařízení zdarma jako řešení reklamace ztrácí zákazník nárok i pokud reklamované zařízení je nadměrně znečištěno či vykazuje známky velkého opotřebení.
- Pokud se závada neprojeví, je účtován poplatek dle ceníku za provedenou diagnostiku a testování.
Zařízení již není v záruce, jak mám postupovat?
- Pokud se jedná o zařízení prodávané Dotykačkou, postupujte stejně, jako v případě záruční opravy, tj. vytvořte reklamaci a vyčkejte na telefonát našeho reklamačního technika, který s vámi dohodne další postup.
- Pokud potřebujete náhradní zařízení, můžete si od nás zakoupit za zvýhodněnou cenu repasovanou pokladnu, platební terminál nebo tiskárnu.
- Po doručení a otestování reklamovaného zařízení vám sdělíme cenu opravy a domluvíte se na další postupu.
- Pokud používáte tablet či zařízení, které nebylo zakoupeno od Dotykačky, musíte se přímo obrátit na servisní středisko výrobce daného zařízení. Zařízení ostatních výrobců neopravujeme, avšak, i v tomto případě, vám můžeme nabídnout naše vlastní repasované zařízení za sníženou cenu.
V jakých případech nemusí být záruční reklamace uznána?
- Zákazník nedodal doklad o koupi.
- Zákazník odeslal / dopravil jiné zařízení, než uvedl v reklamačním požadavku.
- Zařízení bylo zakoupeno před více jak 12 (6) měsíci od vytvoření reklamace.
- Zařízení je mechanicky poškozené (prasklý displej, prasklý kryt, vylomené porty...).
- Zařízení je znečištěné.
- Zařízení nebylo používáno v souladu s provozními podmínkami.
- Zařízení bylo vystaveno extrémním teplotám.
- Zařízení bylo poškozeno přepětím v síti.
- Zařízení nebylo doručeno s vyžadovaným příslušenstvím (napájecí kabel + napájecí adaptér).
Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád
- Výše zmíněné body vychází z Všeobecných obchodní podmínek a reklamačního řádu.
- Bez souhlasu s obchodními podmínkami zákazník nemůže licenci Dotykačka používat.
Kontaktní informace
- Adresa:
Dotykačka ČR s.r.o.,
reklamační oddělení
Jáchymovská 471/40
360 04 Karlovy Vary - Telefon: 373 700 377 - pracovní doba linky je pondělí až pátek 8:00 - 15:00.
- E-mail: reklamace@dotykacka.cz