Pravidelné aktualizace jsou velmi důležité pro bezproblémový chod dotykové pokladny. Aktualizace jsou uvolňovány cca. 1x za 14 dní. Aktualizace přidávají nové funkce a opravují chyby v aplikacích.


Jak zjistím, která verze Dotykačky je poslední??

Informace o hlavních nových verzích uveřejňujeme do tohoto RSS kanálu. Tyto informace také můžete odebírat přímo do své pokladny či chytrého telefonu. Jak na to, najdete v tomto článku.


Mimo hlavní verze však mohou být uvolněny i tzv. hotfixy. Tedy dílčí verze, které operativně řeší nalezené krititcké problémy. Přehled o aktuálních verzích aplikací Dotykačka získáte i na webové stránce Dotykačka Marketplace.


Jak zkontroluji, zda používám aktuální verzi?

  1. Pro ověření, zda používáte poslední vydanou verzi, otevřete Dotykačku a na její hlavní obrazovce ťukněte na dlaždici CENTRUM POMOCI.



  2. Nyní uvidíte jako poslední údaj verzi vaší Dotykačky.



Jak Dotykačku aktualizovat?

Z plochy pokladny spusťte aplikaci Dotykačka Marketplace. V této aplikaci uvidiíte aktuálně vydané verze Dotykačky a ostatních programů. Pokud máte verze starší, ťuknutím na tlačítko AKTUALIZOVAT u vybrané aplikace dojde ke stažení nové verze a její instalaci.





poznamka

Poznámka
Aktualizace jednodtlivých aplikací probíhají standardně automaticky. Výše uvedeným postupem je však možné aktualizaci vynutit.
Pro fungující aktualizace je nutné internetové připojení.