Pravidelné aktualizace jsou velmi důležité pro bezproblémový chod dotykové pokladny. Aktualizace jsou uvolňovány cca. 1x za 14 dní. Aktualizace přidávají nové funkce a opravují chyby v aplikacích.
Jak zjistím, která verze Dotykačky je poslední??
Informace o hlavních nových verzích uveřejňujeme do tohoto RSS kanálu. Tyto informace také můžete odebírat přímo do své pokladny či chytrého telefonu. Jak na to, najdete v tomto článku.
Mimo hlavní verze však mohou být uvolněny i tzv. hotfixy. Tedy dílčí verze, které operativně řeší nalezené krititcké problémy. Přehled o aktuálních verzích aplikací Dotykačka získáte i na webové stránce Dotykačka Marketplace.
Jak zkontroluji, zda používám aktuální verzi?
- Pro ověření, zda používáte poslední vydanou verzi, otevřete Dotykačku a na její hlavní obrazovce ťukněte na dlaždici CENTRUM POMOCI.
- Nyní uvidíte jako poslední údaj verzi vaší Dotykačky.
Jak Dotykačku aktualizovat?
Z plochy pokladny spusťte aplikaci Dotykačka Marketplace. V této aplikaci uvidiíte aktuálně vydané verze Dotykačky a ostatních programů. Pokud máte verze starší, ťuknutím na tlačítko AKTUALIZOVAT u vybrané aplikace dojde ke stažení nové verze a její instalaci.
|
Poznámka Aktualizace jednodtlivých aplikací probíhají standardně automaticky. Výše uvedeným postupem je však možné aktualizaci vynutit. Pro fungující aktualizace je nutné internetové připojení. |