Pokud potřebujete vymazat staré tržby a případně i množství skladových zásob, a zároveň v pokladně ponechat stávající položky, jako jsou produkty a seznam zákazníků či zaměstnanců, postupujte podle následujícího návodu:


1. krok: Zjištění vašeho licenčního klíče

  • Zobrazte postranní menu ťuknutím na tři vodorovné čárky.

    blob1477044427953.png


  • Vyberte možnost Licence.

    blob1477044613332.png


  • Váš licenční klíč je zobrazen ve spodní části okna. Tento licenční klíč si zapište, budete ho potřebovat ve třetím kroku tohoto návodu (Spuštění průvodce).



2. krok: Vymazání dat aplikace

  • Na hlavní obrazovce ťukněte na ikonu pro zobrazení aplikací.

    blob1477039714272.png


  • V seznamu aplikací ťukněte na NASTAVENÍ.

    blob1477039915294.png


  • Vyberte položku Aplikace.

    blob1477039970917.png

  • Ťukněte na Dotykačka.


  • Zvolte Vymazat data a v dalším dialogovém okně (není zde zobrazeno) volbu potvrďte s tím, že veškerá data budou trvale vymazána.

    blob1477040021033.png




3. krok: Aktivace nové pokladny


Po znovuspuštění Dotykačky se zobrazí průvodce nastavením. Postupujte dle pokynů na obrazovce:
  • Zadejte svůj stávající licenční klíč, který jste si zapsali v prvním kroku tohoto návodu.
    blob1477040331561.png

  • V následujícím dialogovém okně zadejte e-mail, který používáte pro přihlášení do Vzdálené správy. Pokud zadáte správný e-mail, zobrazí se oznámení, že zadaná adresa je již použita u jiného účtu. V oznámení ťukněte na PŘIHLÁSIT SE.
    blob1477047877399.png

  • Po vyplnění hesla a odsouhlasením obchodních podmínek se ťuknutím na tlačítko PŘIHLÁSIT SE přihlásíte do Vzdálené správy.
    V případě, že jste zapomněli heslo pro přihlášení, pokračujte podle návodu Jak obnovit přihlašovací údaje.blob1477040441109.png

  • Vytvořte novou pokladnu ťuknutím na tlačítko PŘIDAT NOVÉ ZAŘÍZENÍ.


  • Vyberte druh provozu.

    blob1477040526403.png


  • Pokud nepotřebujete nic měnit v okně PROSTŘEDÍ, ťukněte na Pokračovat.

    blob1477040583282.png


  • Zvolte název pokladny, který vám vyhovuje (změnu automaticky generovaného názvu pokladny doporučujeme především v případě, že máte více pokladen). Poté dokončete průvodce ťuknutím na Začít používat aplikaci Dotykačka.

    blob1477040618583.png


Nyní máte vytvořenou novou pokladnu. Na novou pokladnu budou následně automaticky zkopírovány produkty, zákazníci i zaměstnanci z původní pokladny. Produkty však nebudou naskladněny, tzn. všechny budou mít nulový skladový stav, a stejně tak nebude v pokladně existovat historie tržeb.

Nyní si znovu nastavte:
  1. Mapu stolů
  2. Tiskárny (USB/LAN, Bluetooth)
  3. Zkontrolujte správné nastavení fiskalizace (EET) 


 

4. krok: Nastavení skladu

 

Nyní máte dvě možnosti, jak v nové pokladně vyřešit sklad.
  1. První možností je zachování skladových zásob (množství kusů na skladě) - použití původního skladu. To vyžaduje zásah technické podpory. Technickou podporu kontaktujte v době, kdy budete u své pokladny nebo si ideálně předem domluvte termín zásahu. Technik vám pomůže spárovat vaší novou pokladnu s původním skladem. Oproti původnímu stavu tedy dojde pouze k vymazání historie tržeb a účtenek.

  2. Druhou možností je použití nového skladu, vygenerovaného v rámci předešlého kroku. Nový sklad bude prázdný, pokladna nebude obsahovat dříve vytvořené produkty a kategorie. Po vytvoření produktů v novém skladu můžete provést inventuru, aby skladové zásoby odpovídaly skutečnému stavu. Původní sklad zůstává nadále přístupný jen ve Vzdálené správě a není již spárován s pokladnou. Pokud chcete smazat ze Vzdálené správy původní sklad i pokladnu, kontaktujte technickou podporu. Jelikož je nutné povolit přístup technika do vaší Vzdálené správy,   kontaktujte technickou podporu výhradně tímto postupem:


  • Zobrazte postranní menu ťuknutím na tři vodorovné čárky.

    blob1477041040849.png



  • Z nabídky vyberte Centrum pomoci.
    blob1477041161853.png

  • Dále vyberte možnost Technická podpora.
    blob1477041200280.png

  • V zobrazeném formuláři vyplňte své jméno a příjmení, e-mailovou adresu a telefonní číslo. V poli Zde prosím popište svůj problém specifikujte, že chcete smazat původní sklad. Ťukněte na tlačítko VYGENEROVAT KÓD PRO SPECIALISTU. Tento kód přidejte do poznámky pro technika. Kód má platnost 48 hodin a je nutný pro připojení technika k vaší vzdálené správě. Kód je možné vygenerovat i ve Vzdálené správě. Po vyplnění všech údajů ťukněte na tlačítko VYŽÁDAT PODPORU OD SPECIALISTY. V nejkratší možné době se technik připojí k vaší Vzdálené správě a provede smazání skladu.blob1477049544845.png


poznamka

Poznámka
V rámci řešení nastavení skladu ještě doporučujeme požádat technickou podporu o vymazání původní staré pokladny, tak aby zbytečně nebyla zobrazena v sestavách. Vymazání staré pokladny uveďte do žádosti o podporu specialisty.


Jestli z nějakého důvodu chcete tržby ze staré pokladny ponechat, nemusíte již nic dělat. Pokladna bude stále ve výběrové roletce ve všech sestavách.