Nová verze Dotykačky mohla být Googlem odinstalována

V pátek 27.7.2018 v nočních hodinách byla vydána nová verze aplikace Dotykačka, kterou Google vyhodnotil jako potenciálně škodlivou a samovolně ji odinstaloval ze zařízení. Toto chování se týká malého množství zařízení. Pokud na vašem zařízení došlo k samovolné odinstalaci aplikace Dotykačka, prosím kontaktujte technickou podporu telefonicky, e-mailem či prostřednictvím webového formuláře.


Na vzniklou situaci jsme ihned reagovali vydáním upravené verze aplikace. Technická podpora se postará o opětovnou instalaci aplikace Dotykačka a obnovu dat, která jsou zálohována ve Vzdálené správě. V případě, že z výše uvedeného důvodu nebude pokladna fungovat déle než 2 dny, vystavíme Vám pro Finanční úřad potvrzení o nefunkčnosti pokladny.


Velmi se omlouváme za způsobené komplikace.


Aktualizace:

V některých případech může Google aktuální verzi aplikace Dotykačka opět samovolně odinstalovat ze zařízení. Pokud k tomu došlo, je vhodné postupovat podle tohoto návodu:


  1. V pokladně spusťte aplikaci Nastavení Google. Dole v sekci Zabezpečení naleznete Google Play Protect. Zde deaktivujte volbu Vyhledávání ohrožení bezpečnosti v zařízení. Deaktivací této funkce zabráníte Googlu automaticky odinstalovat aplikace.
  2. Nainstalujte Dotykačku z aplikace Dotykačka Marketplace.
  3. Projděte aktivačním průvodcem, vyberte Stávající zákazník, zadejte přihlašovací informace do Vzdálené správy a zvolte Nahradit zařízení.
  4. Ze Vzdálené správy budou na pokladnu přenesena data. Nakonec nastavte EET a tisk můžete pokladnu používat.

Celý postup aktivace je krok za krokem popsán v uživatelské příručce.


Martin Jonáš

Zákaznická podpora Dotykačka

Jop tak teď už vím, proč jsem přišel a pokladna nikde :-) Jen některé nastavení se nepřeneslo z cloudu, například druhy měn do výčetky, nastavení tiskáren a další drobné parametry pokladny. 

S pozdravem Pavel Kuchař

Dobrý den,

ano, je to tak. Bohužel nedokážeme nijak chování Google ovlivnit. Pokud Google sezná, že se mu v aplikaci něco nelíbí, může ji z jakéhokoliv zařízení automaticky odinstalovat.


Nyní je skutečně nutné, po nahrazení pokladny a synchronizaci dat, provést některá nastavení znovu. Ale i na základě této zkušenosti připravujeme do další verze aplikace Dotykačka úpravy, kdy se budou synchronizovat se Vzdálenou správou i některá další nastavení pokladny, včetně nastavení tisku a EET. Přenos dat by tak měl být do budoucna jednodušší.


Martin Jonáš

Zákaznická podpora Dotykačka


Přihlášení nebo Registracepro odeslání komentáře