Dotykačka hlásí uzamčený účet Mobilním číšníkem

Do aktuální verze Dotykačky 1.209 byla přidána podpora plnohodnotného Mobilního číšníka. V této souvislosti se mohou objevit případy, kdy pokladna hlásí uzamčený účet používaný Mobilním číšníkem i v případě, že aplikace Mobilní číšník není nainstalovaná.


Řešení najdete v tomto článku.


Počet hlasů: 1 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

 

odkazovaný článek s řešením již není dostupný – můžete jej prosím publikovat znovu? Nahodile pociťujeme stejný problém, jako měl pan Jonáš před 8 lety. Mobilního číšníka jsme nikdy neměli a naše současná licence ho ani neobsahuje.

 

Děkuji.

Dobrý den,

článek již není aktuální. Je to záležitost stará 8 let. Pro řešení všeho problému Vás budeme kontaktovat prostřednictvím e-mailu.


Děkuji,

Martin Jonáš

Technická podpora Dotykačka

Přihlásit se nebo Registracepro odeslání komentáře