Dobrý den,
odkazovaný článek s řešením již není dostupný – můžete jej prosím publikovat znovu? Nahodile pociťujeme stejný problém, jako měl pan Jonáš před 8 lety. Mobilního číšníka jsme nikdy neměli a naše současná licence ho ani neobsahuje.
Děkuji.
Dobrý den,
článek již není aktuální. Je to záležitost stará 8 let. Pro řešení všeho problému Vás budeme kontaktovat prostřednictvím e-mailu.
Děkuji,
Martin Jonáš
Technická podpora Dotykačka
Martin Jonáš
Do aktuální verze Dotykačky 1.209 byla přidána podpora plnohodnotného Mobilního číšníka. V této souvislosti se mohou objevit případy, kdy pokladna hlásí uzamčený účet používaný Mobilním číšníkem i v případě, že aplikace Mobilní číšník není nainstalovaná.
Řešení najdete v tomto článku.
Počet hlasů: 1 Přidat / odebrat hlas.