Co dělat, když nefunguje pokladna a nemohu evidovat tržby?

Pokud dojde k poruše zařízení a nelze např, pokladnu zapnout a tedy není možné evidovat tržby, není nutné panikařit. Zákon o EET na tento případ pamatuje.


Co tedy dělat, pokud nefunguje pokladna či některá z periferií?
  1. Pomocí tohoto formuláře vytvořte požadavek na reklamaci vadného hardwaru a konkrétně specifikujte závadu, nezapomeňte uvést také kontaktní telefon.
  2. Budete kontaktováni technikem či pracovníkem reklamací.
  3. Pokud se problém nepodaří vyřešit na dálku, bude Vám zapůjčena náhradní pokladna či jiné zařízení.


Během výpadku pokladny si tržby evidujte jakýmkoliv jiným způsobem, třeba si je zapisujte do poznámkového bloku. Pamatujte na to, že je potřeba vést zvlášť evidenci pro každou sazbu DPH. Není však nutné zaznamenávat každou účtenku. Stačí znát celkový souhrn tržeb za danou sazbu DPH. Daňové správě se pak prokážete servisním protokolem, na kterém bude také uvedena doba, po kterou byla pokladna v opravě. Po tuto dobu můžete právě tržby evidovat náhradním způsobem.


Jakmile pokladnu opět zprovozníte či obdržíte náhradní pokladnu, vytvoříte si pro každou používanou sazbu DPH nový produkt s možností zadání konkrétní ceny. Naúčtujte pak jednorázově tyto produkty a doplňte ke každému cenu, která bude korespondovat s celkovou částkou za zapsané tržby během doby, kdy byla pokladna mimo provoz. Tím jednoduše zaevidujete tržbu během výpadku pokladny.


Chybová hlaska: aplikace dotykacka bohuzel přestala pracovat. Proveden restart zařízení, reinstalace aplikace i obnovení továrního nastavení.
Dobrý den,
v tomto případě prosím standardně vytvořte požadavek na technickou podporu, pokud jste již tak neučinila. Následně zjistíme, proč Dotykačka padá.

Děkuji
Martin Jonáš
Zákaznická podpora Dotykačka

 


Přihlášení nebo Registracepro odeslání komentáře