Implementované

Připojení platebního terminálu SUM UP k Dotykačce

Neuvažujete implementovat platební terminál SUM UP do Dotykačky ? Jedná se v současnosti o nejjednodužší možnost, jak provozovat platební terminál. Koupím si levný terminál  a mohu hned prodávat. Hlavně nemusím oslovovat žádné banky, podepisovat žádné smlouvy, neplatím žádné měsíční poplatky a nájmy. Zaregistruji na webu a je to. Sám provozuji a je to zkrátka super ! 


Počet hlasů: 3 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den,

finální uvolnění podpory terminálu SumUp je na spadnutí. Prozatím se týká 8" mobilních pokladen. Na podpoře i pro 14" pokladny však pracujeme a bude uvolněna o něco později. 


Aktuálně připravujeme související dokumentaci, abyste věděli, jak vše správně nastavit. Nejpozději do konce příštího týdne by mělo být již vše hotové a budete moci SumUp k Dotykačce mobilní připojit.


Tedy ještě prosím chviličku vydržte, dáme vám vědět!


Děkuji,

Martin Jonáš

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den,

podpora SumUp (pouze SumUp Air) pro 15,6" pokladny je k dispozici, je však opět nutné provést přehrání firmwaru pokladny. Pokud máte zájem o využívání SumUp napište nám prosím přímo na mail podpora@dotykacka.cz, kde se dále s kolegou domluvíte na postupu.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka 

Dobrý den, uvažuje se o podpoře SUMup u Dotykačky 15" ? Jestli ano, tak od kdy ? Vím o více uživatelích, kteří by tuto funkci uvítali. 


Děkuji za reakci 

J. Šveda

Podpora SumUp pro 14" pokladnu je k dispozici. Je však nutné aktualizovat v pokladně firmware. Aktualizaci firmware provádíme zdarma na naší pražské adrese. Případně můžeme zdatnějším uživatelům soubor s firmwarem a postup aktualizace poskytnout. Je potřeba jen počítač a standardní USB OTG kabel samec - samec.


Martin Jonáš

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den,

podporu pro 14" pokladnu stále připravujeme. Aby SumUp terminál s touto pokladnou fungoval, bude nutné aktualizovat firmware pokladny na novou verzi. Právě příprava nového firmwaru je časově náročná, proto se implementace oproti původnímu předpokladu posunula. Myslím však, že do 2 měsíců bychom ho mohli uvolnit.


Aby tablet uměl komunikovat s terminálem SumUp, je nutné aby uměl Bluetooth verze 4 a fungovala geolokace. Netuším, zda všechna původní zařízení od EET1 toto splňují. Předpokládám, že spíše nikoliv.


Martin Jonáš

Zákaznická podpora Dotykačka

Jak to vypadá s použitím SumUp na 14" Dotykačce ? Před nějakou dobou jste slíbili, že to bude fungovat i zde. Dále bych se chtěl zeptat, zda SumUp funguje na terminálech zkrachované EET1, jejichž klienty Dotykačka přebírala ?

Dobrý den,

nabídka SumUp se v Dotykačce zobrazí jen v případě, že máte nainstalován samotný ovladač SumUp, který je dostupný k instalaci v aplikaci Dotykačka Marketplace. Pokud používáte vlastní tablet a Marketplace na zařízení ještě nemáte, je možné ho snadno stáhnout v internetovém prohlížeči ze stránek https://marketplace.dotykacka.cz.


Samotná podpora tisku, na kterou poukazujete, se týká pouze SumUp aplikace, kterou využíváte jen v případě nepropojeného terminálu s pokladní aplikací. V případě, že SumUp propojíte s Dotykačkou, veškerý tisk je v režii pokladny a podporovány jsou tedy stejné tiskárny se kterými funguje samotná Dotykačka. V současné době po provedení platby tiskne Dotykačka běžnou účtenku s platební metodou SumUp. Aktuálně ověřujeme zda nám SumUp poskytuje i informace k provedené transakci a v případě, že ano, doplnili bychom tisk potvrzení o transakci do jedné z příštích aktualizací Dotykačky.


S pozdravem

Radim Sedlák

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den.

Děkuji. Naše zařízení tímto vším disponuje. Nicméně, v nastavení palteb v Dotykačce se nabídka SumUpu nezobrazuje.


Viz.

image


Každopádně, fatálním problémem je (ne)podpora tiskáren SumUpem a zde naše SumUp anabáze končí… Viz níže e-mail podpory.

Položili jsme rovnou také dotaz na fungování SU po brexitu, neb jde o britskou firmu, sídlící ve VB, ale odpověď je všeobecná a nic neříkající… Takže si počkáme, až SumUp nabee kapacity a situace po brexitu se stabilizuje.


Děkujeme za spolupráci.


Dobrý den,

děkujeme, že jste se obrátil na zákaznickou podporu SumUp.

Zatím se podpora tiskárny CASHINO nepřipravuje. Kolegové z vývojářského oddělení nám vysvětlili, že se jedná o velmi komplikovanou záležitost a momentálně na to nemají kapacitu.

K Brexitu zatím nedošlo. Nicméně, pokud se to stane, máme hotové řešení, které v žádném případě neovlivní poskytování služeb SumUp našim zákazníkům. O své peníze se bát nemusíte, protože jsou zpracovány poměrně rychle a převáděny na Váš bankovní účet. 

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat,

Anastasia 

SumUp Support CZ

.



Dobrý den,

pokud máte vlastní zařízení, je pro Vás postup stejný. Nainstalujete z aplikace Dotykačka Marketplace SumUp ovladač. Jelikož však SumUp vyžaduje některá HW specifika zařízení (Bluetooth 4, aktivní geolokace), je otázkou zdali bude na vašem zařízení fungovat. To však již není záležitostí Dotykačky, ale specifik vašeho zařízení.


Martin Jonáš

Zákaznická podpora Dotykačka

Dobrý den. Asi jsme úplně nepochopili… Nemáme zařízení https://www.dotykacka.cz/dotykacka-mobilni-11392/, ale aplikaci nainstalovanou ve svém tabletu. Znamená to, že zde SumUp podporovaný není? Bude? Kdy? Děkuji.

Dobrý den,

již máme vše hotové a můžete tak začít používat terminál SumUp společně s Dotykačkou mobilní. Jak to rozjedete se dočtete na:

https://www.dotykacka.cz/sumup/


Podpora pro 14" pokladnu bude k dispozici leden - únor 2019.


Martin Jonáš

Zákaznická podpora Dotykačka

Takže to dostaneme doslova pod stromeček :-D  Tak to jsou skvělé zprávy.

Vážený pane Jonáši, to jsou skvělé zprávy! Děkujeme :) Dobrý večer.

Dobrý den. Vyhledavač Google ukázal odkaz na stránku o SumUp u Vás.


Platební terminál SumUp je plně integrovaný s Dotykačkou MOBILNÍ. Využijte tento populární terminál bez měsíčních poplatků a s rychlou instalací.

Po kliknutí na odkaz se oběví stránka Error 404…

Jaká je situace v této věci? Děkuji.

Prihlásenie alebo Registráciapre odoslanie komentára