"Objednávkový systém Vyzvednisi.cz je zdarma. Registrace, vytvoření provozovny a nabídky vás bude stát jen trochu času.“
Je objednávkový systém Vyzvednisi.cz opravdu zdarma?
- Jak uvádíme výše, celý systém je komplet zdarma, bez poplatků a provizí dopravcům. Pro vaši nabídku si zákazníci buď osobně přijdou nebo jim nabídnete vlastní dopravu za podmínek vámi určených.
- Jediná věc, která vás bude něco málo stát, jsou realizované online platby. Ty aktuálně připravujeme. Zda si tuto platební metodu pro zákazníky aktivujete a tuto možnost jim nabídnete je však zcela na vás.
Co musím udělat proto, abych mohl nabízet své produkty nebo služby?
- Registrovat se na Vyzvednisi.cz, vytvořit podnik a nabídku.
- Mít k dispozici chytré zařízení s Androidem (telefon nebo tablet), na které nainstalujete aplikaci pro správu objednávek.
- Aplikaci pro správu objednávek spárovat s vytvořeným podnikem.
Jak to vlastně funguje?
- Na Vyzvednisi.cz si založíte uživatelský profil a v něm vytvoříte vlastní podnik.
- Rozhodnete se, zdali budete, mimo osobního vyzvednutí, nabízet i dopravu a určíte její cenu a podmínky, např. minimální útratu nebo maximální vzdálenost.
- Vytvoříte prodejní nabídku, kterou můžete rozdělit do kategorií.
- Na zařízení s operačním systémem Android nainstalujete aplikaci Vyzvednisi pro prodejce a spárujete ji s vaším podnikem.
- Hotovo, můžete začít prodávat. Na každou vytvořenou objednávku budete v aplikaci pro prodejce upozorněni.
- Zákazníci si objednají přímo na webu, nebo mohou objednávku vytvořit v objednávkové aplikaci pro Android.
Kde najdu návod pro práci s Vyzvednisi?
- Na stránce https://manual.vyzvednisi.cz najdete kompletní příručku, která vás provede od registrace, založení podniku až ke správě objednávek. Vše je vysvětleno postupně krok za krokem. Najdete zde také návodná videa.
Jak se zákazníci dozví, že jsem na Vyzvednisi?
- Po založení provozovny na stránce Vyzvednisi.cz najdete na záložce Propagace cedulku s vaší otevírací dobou v grafice Vyzvednisi. Tu můžete vytisknout a umístit na dveře, k výdejnímu okénku apod.
- Každý založený podnik získá adresu ve tvaru https://vyzvednisi.cz/jmeno-podniku. Ta vede přímo na stránku vašeho podniku. Pokud budete tuto adresu promovat na Facebooku, bude součástí příspěvku obrázek vašeho podniku a logo Vyzvednisi.
Je Vyzvednisi dostupné i pro iOS nebo PC (Windows)?
- Aktuálně není. Pro správu objednávek je nutné vždy použít zařízení se systémem Android.
- Zákazníci s tímto systémem mohou objednávku vytvořit prostřednictvím webového prohlížeče.
Musím mít Dotykačku?
- Nemusíte, Vyzvednisi není vázáno na pokladní systém Dotykačka. Pokud však Dotykačku máte na stejném zařízení jako aplikaci pro správu objednávek, můžete nastavit, aby každá objednávka byla do Dotykačky přenesena jako otevřený či uzavřený účet.
Je možné vytvořit denní menu na několik dní dopředu?
- Zatím není. Tuto možnost však připravujeme.
Jak se dozvím, že mám novou objednávku?
- Budete upozorněni v aplikaci pro správu objednávek. S každou objednávkou vám přijde také e-mailová zpráva na adresu uvedenou při registraci.
Vytvořil jsem provozovnu se špatným jménem
- Vytvořte provozovnu novou se správným jménem a původní chybnou skryjte. To provedete ve správě provozovny na záložce Obecné. Následně nás kontaktujte a uveďte údaje chybné provozovny, postaráme se o její smazání.
Při registraci jsem zadal omylem špatný e-mail
- Vytvořte si registraci novou a dejte pozor na správně zadanou e-mailovou adresu. Následně nás kontaktujte a uveďte údaje chybné registrace, postaráme se o její smazání.
Na stránce mého podniku se zobrazuje, že nepřijímám objednávky.
- Během vámi uvedené otevírací doby mějte aktivní (spuštěnou) aplikaci pro správu objednávek. Tak se bude váš podnik zobrazovat na stránkách Vyzvednisi přednostně.
- Pokud nemáte správu objednávek aktivní v otevírací době, nebo je již po otevírací době, zobrazuje se upozornění, že podnik aktuálně nepřijímá objednávky.
Jakým způsobem provedu objednávku?
- Přímo na webových stránkách Vyzvednisi.cz.
- Prostřednictvím objednávkové aplikace Vyzvednisi pro Android.
Mám dotaz ohledně objednávky, kam se mohu obrátit?
- V tomto případě vždy kontaktujte podnik, u které jste objednávku vytvořili. Kontaktní informace najdete na stránce podniku nebo v e-mailové zprávě se souhrnem objednávky.
Je možné objednávku zaplatit kartou?
- Tuto možnost aktuálně připravujeme. Platby kartou by měly být k dispozici nejpozději na začátku prosince 2020.