Obsah
Vylepšení
- Chody jídel s možností definování výchozího chodu ve vlastnostech produktu nebo možnost výběru chodu při prodeji (podržením na dlaždici, či dodatečně z editace položky na účtu). Dále je možné každý chod odeslat na tiskárnu do kuchyně a informovat jí tak o přípravě.
- Podržením prstu na dlaždici produktu zobrazíte stav na všech skladech a také aktuální množství produktu na otevřených účtech.
- Nová Obrazovka doporučení, zobrazující nejprodávanější produkty pro dané časové období se zobrazeným stavem skladu a množství na otevřených účtech. Dále Obrazovka doporučení zobrazuje také Denní menu vytvořené ve Vzdálené správě.
- Přidáno nastavení maximální výše slevy, kterou může poskytnout zaměstnanec. Maximální slevu lze nově definovat také pro kategorii produktů. Upraven dialog pro zadání slevy na naúčtovaný produkt.
- Nový dialog pro sloučení účtů v rámci jednoho stolu.
- Možnost deaktivace platební metody Hotovost.
- Možnost vyžádání zadání poznámky před uzavřením a zaplacením účtu.
- Přidána funkce pro evidenci tržeb v režimu přenesené daňové povinnosti (Reverse charge).
- Možnost automatického zaslání účtenky na e-mail v zákaznickém účtu.
- Pokladna po několika pokusech informuje o chybě při odeslání e-mailových zpráv, např. při poslání účtenky na e-mail.
- Zobrazování off-line jazykové verze Všeobecných obchodních podmínek, pokud není pokladna při aktivaci připojena k internetu.
- Zasílání dokladů a uzávěrek e-mailem nově obsahuje přílohu ve formátu .pdf.
- Možnost tisku firemní hlavičky na uzávěrku a report tržeb v odpovídající tiskové úloze (viz Tisknutelné údaje).
- Deaktivována funkčnost prodeje v pověření při prodeji, který realizuje Samostatný prodejce.
- Při vytvoření nového zákaznického účtu přes dialog Telefonního asistenta dojde k zaparkování aktuálně rozpracovaného účtu.
- Úprava relevantních textů při stornu dokladu na "Vyplaceno".
- Upraven mechanismus uchovávání záloh databáze.
- Odstraněno vytváření lokálních záloh do souboru .csv.
- Přidán 7denní odklad spouštění odmazávání dat po provedeném nahrazení pokladny.
- Odebrána podpora pro platební metodu Masterpass. Služba by ukončena.
- Umožněno filtrovat tiskové úlohy i dle stolů či chodů (dle přiřazených štítků).
- Umožněno provedení ručního sloučení položek na účtu i v případě použití oddělovačů.
- Přidáno uživatelské oprávnění pro zamezení vystavení dokladu na Mobilním číšníkovi.
- Odebrána podpora ILQ platby (dlouhodobě neaktuální integrace).
- Přidány nové metody do API v2 pro rychlejší práci s účtem (POS Actions).
- Podpora pro použití kombinací v API prostřednictvím POS Actions.
- Přidána podpora pro zobrazení a externí úpravu stavu účtu.
Opravy
- Zamezeno zadání chybného množství rozdělených položek při rozdělení účtu.
- Zamezeno vytvoření nové pokladny pod již aktivovaným licenčním klíčem.
- Umožněno deaktivovat WELMEC režim pro certifikované vážení při odinstalovaném certifikátu ovladače váhy.
- Zamezeno pádu Dotykačky po vypršení času pro přesouvání účtu z propojené pokladny
- Zamezeno duplicitnímu tisku dokladů v Mobilním číšníkovi na základě více stejných tiskových úloh.
- Opravena funkčnost manuálního vytvoření zálohy databáze.
- Oprava zobrazení sazeb DPH v Okamžitém prodeji při změně plátcovství DPH.
- Oprava chybného zobrazení názvu pokladny na obrazovce při nahrazení zařízení.
- Úprava mechanismu kontroly licence na Androidu 9.
- Opraven pád aplikace při aktivaci nové licence pro stávajícího zákazníka na pokladních zařízení ostatních výrobců.
- Opraveno chování aplikace při zadání příliš dlouhého štítku.
- Oprava informačního textu o nutnosti použití vyšší licence u Samostatného prodejce.
- Zamezeno možnému postupu pro práci s jedním účtem zároveň v Dotykačce a v Mobilním číšníkovi.
- Zamezeno blokaci otevřeného účtu Samostatného prodejce Mobilním číšníkem.
- Opraven tisk potvrzení platební transakce zaslané z platebního terminálu při odeslání účtenky e-mailem.
- Opraveno zobrazování dialogu pro Příjem a výdaj na některých zařízeních.
- Opravena chyba propisování informací o společnosti do hlavičky tisku.