V některých případech je vhodné porovnat data v dotykové pokladně s daty, které jsou evidované na finanční správě. Níže tedy najdete postup, jak na Daňovém portálu vytvořit žádost o podrobný výpis tržeb a jak poté vygenerovaný soubor s tržbami stáhnout a poslat technické podpoře.


  1. Přihlaste se na stránce Daňového portálu.

  2. Po přihlášení zvolte z horního menu Tržby.

  3. Otevře se stránka Žádost o detailní informace o tržbách, zde klikněte na tlačítko Nová žádost.


  4. Zvolte požadované období a do pole E-mail pro upozornění vložte svůj e-mail. Na tento e-mail Vám po vygenerování podrobného výpisu přijde zpráva společně s odkazem na stažení výpisu o tržbách.
    Po vyplnění všech údajů stiskněte Vytvořit žádost.

    Pokud jste zákazník, který dříve používal nebo ještě používá Rychlou pokladnu, zvolte období od 15.11.2016 do současnosti.

  5. Po úspěšném vytvoření žádosti o detailní údaje o tržbách obdržíte do několika dnů e-mailové upozornění s odkazem pro stažení výpisu. Klikněte na odkaz uvedený v e-mailu a přihlaste se do Daňového Portálu.

  6. Po přihlášení na otevřené stránce stiskněte tlačítko Stáhnout a uložit a zvolte složku, do které se stažený soubor uloží.


  7. Soubor, který jste stáhli z Daňového portálu, nám prosím zašlete na technickou podporu pomocí tohoto formuláře. Nezapomeňte uvést vaše IČO, název fyzické či právnické osoby a také kontaktní telefonní číslo. Do předmětu uveďte Zaslání výpisu o tržbách z Daňového portálu.

    Pokud již máte na technické podpoře otevřený odpovídající požadavek (tiket), Jednoduše na něj odpovězte a do přílohy e-mailové odpovědi vložte výpis.