Pokud na pokladně neprobíhá fiskalizace (evidence) účtenek, může být problém v zablokovaném internetovém připojení od vašeho poskytovatele. Někteří poskytovatelé internetového připojení totiž mají automatické mechanizmy, které mohou zablokovat uživatele s nadměrným nebo nestandardním internetovým provozem. V některých případech tak může internetový poskytovatel dočasně omezit, případně zcela zablokovat internetové připojení na základě komunikace pokladny se servery finanční správy. K tomu může dojít třeba v případě velkého množství vystavených účtenek.
Zablokování či omezení internetového provozu se na pokladně projeví nemožností fiskalizovat účtenky. Při každém pokusu o fiskalizaci jsou pak zobrazeny tyto nebo podobné zprávy:
![]() | ![]() |
Jestliže se při opětovné fiskalizaci na pokladně zobrazují tyto zprávy, kontaktujte prosím technickou podporu poskytovatele internetového připojení a ověřte, zdali skutečně nedochází z jeho strany k blokování internetového provozu.
![]() | Tip Bezproblémovou komunikaci lze ověřit otevřením stránky https://prod.eet.cz ve webovém prohlížeči přímo na pokladně. Pokud je stránka nedostupná, znamená to zablokovaný přístup k serverům finanční správy. Správně by se měl v prohlížeči zobrazit text: <env:Body> <env:Fault> </env:Body><faultcode>env:Client</faultcode><faultstring> </env:Fault>EET Request processing [xxx]: Unknown service URI was used: / (from client) </faultstring></env:Envelope> |