Pokud na pokladně neprobíhá fiskalizace (evidence) účtenek, může být problém v zablokovaném internetovém připojení od vašeho poskytovatele. Někteří poskytovatelé internetového připojení totiž mají automatické mechanizmy, které mohou zablokovat uživatele s nadměrným nebo nestandardním internetovým provozem. V některých případech tak může internetový poskytovatel dočasně omezit, případně zcela zablokovat internetové připojení na základě komunikace pokladny se servery finanční správy. K tomu může dojít třeba v případě velkého množství vystavených účtenek.


Zablokování či omezení internetového provozu se na pokladně projeví nemožností fiskalizovat účtenky. Při každém pokusu o fiskalizaci jsou pak zobrazeny tyto nebo podobné zprávy:


Jestliže se při opětovné fiskalizaci na pokladně zobrazují tyto zprávy, kontaktujte prosím technickou podporu poskytovatele internetového připojení a ověřte, zdali skutečně nedochází z jeho strany k blokování internetového provozu.



Tip

Tip

Bezproblémovou komunikaci lze ověřit otevřením stránky https://prod.eet.cz ve webovém prohlížeči přímo na pokladně. Pokud je stránka nedostupná, znamená to zablokovaný přístup k serverům finanční správy. Správně by se měl v prohlížeči zobrazit text:

<env:Envelope xmlns:env="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/">

<env:Body>
<env:Fault>
<faultcode>env:Client</faultcode><faultstring>
EET Request processing [xxx]: Unknown service URI was used: / (from client)
</faultstring>
</env:Fault>
</env:Body>
</env:Envelope>