Situace

Zákazník si koupil tričko za 200 Kč dne 4.1.2017 a 5.1. 2017 jej chce vrátit, protože je mu malé. Prodejce má ze zákona povinnost mu peníze ve všech případech vratek (zákonných i vlastních) vrátit nejpozději do 30 dnů. Tuto situaci vyřešíte v Dotykačce stornováním účtu se zvolením nevyplacené hotovosti.


Řešení

Provedete Storno účtu s tím, že zákazníkovi při vrácení zboží nebudete vyplácet hotovost (zvolíte Nevyplaceno). Peníze pak zákazníkovi např. převedete na účet.


Doporučujeme ještě vložit na Storno doklad poznámku, která by měla obsahovat informaci, že peníze budou zákazníkovi navráceny na bankovní účet XXXXXX / poštou na adresu XXXXX nejpozději do 30 dnů.


Ve chvíli, kdy dojde k vyplacení peněz (třeba za několik dnů), můžete v Historii otevřít tento nezaplacený storno doklad a ťuknout na Zaplatit a Vyplaceno.



poznamka

Poznámka
Celý postup plného či částečného storna účtu najdete v kompletní uživatelské příručce.