V některých případech se může stát, že nefungují exporty dat ze Vzdálené správy v prohlížečích Google Chrome a Mozilla Firefox, a to i přesto, že máte povoleno zobrazování upozornění.


Řešením tohoto problému je obnovit (resetovat) nastavení upozornění v prohlížeči a znovu notifikace zapnout. Následně již bude export sestav do Excelu nebo csv řádně funkční a vygenerované sestavy se objeví ve Vzdálené správě.


Postup pro Mozilla Firefox

  1. Přihlaste se do Vzdálené správy.

  2. V adresním řádku prohlížeče klikněte na symbol zeleného zámečku a poté na křížek vedle Povoleno pro zrušení notifikací:

  3. Nyní obnovte stránku klávesou F5 a poté opět notifikace zapněte. Stačí se přesunout na Sestavy a zde upozornění aktivovat:


Postup pro Google Chrome

  1. Přihlaste se do Vzdálené správy.

  2. V adresním řádku prohlížeče klikněte na symbol zeleného zámečku a poté u Oznámení vyberte Použít výchozí globální hodnotu (Dotázat se):

  3. Nyní obnovte stránku a poté opět notifikace zapněte. Stačí se přesunout na Sestavy a zde upozornění aktivovat.