Do aktuální verze Dotykačky 1.209 byla přidána podpora plnohodnotného Mobilního číšníka. V této souvislosti se mohou objevit případy, kdy pokladna hlásí uzamčený účet používaný Mobilním číšníkem i v případě, že aplikace Mobilní číšník není naistalovaná.


Dočasným řešení tohoto problému je ukončit aplikaci Dotykačka a znovu ji spustit. To provedete následujícím postupem:


  1. Ťukněte na čtvereček (druhou ikonku zprava) ve zcela spodním panelu dotykové pokladny, tím se zobrazí aktuálně spuštěné aplikace.
  2. Ve spuštěných aplikacích najděte Dotykačku a pomocí gesta (prstu) ji rychle přetáhněte na levou či pravou stranu obrazovky. Aplikace bude uzavřena.

  3. Z plochy pokladny znovu spusťte Dotykačku a uzavřete účet.


Z neděle na pondělí bude uvolněna záplata, která tento problém trvale řeší.


Omlouváme se za způsobené komplikace.