Paušál není závazek

„Nechceme po vás žádné závazky. Když nebudete spokojeni, stačí se odhlásit a přestanete platit.“



TipJak se platí za licenci Dotykačka?

  • Na začátku každého licenčního období obdrží zákazník fakturu. Licenční období je doba, na kterou je vystavena faktura za používání licence.
  • Zákazník si může zvolit délku licenčního období. Minimální délka licenčního období je 1 kalendářní měsíc, maximální 36 měsíců.
  • Faktury zasíláme pouze e-mailem na fakturační e-mail zákazníka. Zodpovědnost za správnost zadaného e-mailu nese zákazník.
  • Faktura má maximální splatnost 10 dnů, pokud není na faktuře uvedena jiná splatnost.
  • Licenční období se automaticky prodlužuje, pokud zákazník neodstoupí od licenční smlouvy 10 dnů před koncem období (příklad: zákazník si zvolil měsíční fakturaci, pokud neodstoupí od smlouvy 10 dnů před koncem měsíce, licenční smlouva se automaticky obnoví a dostane fakturu na další měsíc).


TipKdy dostanu první pravidelnou fakturu?

  • Po aktivaci licenčního klíče je zbytek prvního měsíce zdarma (aktivuji 3. den měsíce, zbytek tohoto měsíce je zdarma).
  • Další měsíc (případně delší licenční období) je předplacen na úvodní faktuře obvykle spolu s nákupem pokladny.
  • Teprve na začátku dalšího měsíce obdrží zákazník první pravidelnou fakturu (příklad: aktivuji licenci 3.1.2017, zbytek ledna je zdarma, únor je předplacen spolu s pokladnou, první pravidelná fakturace je v březnu).
  • Pokud je předplacené období delší než 1 měsíc, přijde první pravidelná faktura o to později.



TipCo jsou fakturační údaje?

  • Fakturačními údaji jsou e-mail a mobilní telefonní číslo používané pro zasílání pravidelných faktur a případných upomínek.
  • Fakturační údaje se nastavují při prvním spuštění zařízení v rámci průvodce nastavení pokladny.
  • Zodpovědnost za správnost zadaného fakturačního e-mailu a mobilního telefonního čísla nese zákazník.


TipJak změním fakturační údaje?

  • Aktuální fakturační údaje je možné zkontrolovat ve Vzdálené správě pod nabídkou Nastavení účtu.
  • K menu Nastavení účtu se dostanete prostřednictvím nabídky Nastavení Vzdálené správy, která je dostupná přes ikonku ozubeného kolečka na horní liště obrazovky
  • Zde můžete upravit e-mail a telefonní číslo. Po úpravě údajů uložte změny kliknutím na tlačítko Uložit.
  • Pokud jste o změnu fakturačních údajů žádali dříve prostřednictvím e-mailu fakturace(zavináč)dotykacka.cz, údaje ve Vzdálené správě nemusí odpovídat údajům v našem fakturačním systému. Pokud je ve Vzdálené správě změníte, dojde i ke změně ve fakturačním systému.



TipJak zaplatit pravidelnou fakturu?

  • Platební údaje jsou vždy uvedeny na faktuře.
  • Faktury se platí na účet společnosti č. 2000445500/2010 vedeném u FIO banky.
  • Jako variabilní symbol používá každý zákazník své IČO – lze tedy bez problémů zadat trvalý platební příkaz, platební údaje zůstávají shodné a nemění se každý měsíc.
  • Prosím věnujte pozornost správnému variabilnímu symbolu, aby mohla být Vaše platba bez problémů zpracována. Při použití jiného variabilního symbolu může být identifikace příchozí platby neúspěšná a faktura může být považována za neuhrazenou.


TipJak změnit délku licenčního období?

  • O změnu délky licenčního období zažádejte prostřednictvím e-mailu fakturace(zavináč)dotykacka.cz.
  • Změna je platná po skončení aktuálního licenčního období.


TipJak poznám, zda mám všechny faktury zaplacené?

  • Přehled vystavených faktur je k dispozici ve Vzdálené správě pod nabídkou Přehled faktur.
  • K menu Přehled faktur se dostanete prostřednictvím nabídky Nastavení Vzdálené správy která je dostupná přes ikonku ozubeného kolečka na horní liště obrazovky.
  • Zde uvidíte všechny vystavené faktury a jejich stav (odeslaná nebo zaplacená).
  • Současně jsou zde uvedeny informace pro platbu faktur – číslo účtu Dotykačky a variabilní symbol zákazníka – a fakturační údaje zákazníka.



TipJak přejdu na licenci SNADNO nebo NAPLNO?

  • Přechod na licenci SNADNO nebo NAPLNO je zdarma.
  • Veškerá data Vám zůstanou zachována beze změny a budete je moci navíc spravovat i ve Vzdálené správě.
  • Licenční klíč zůstává stejný.
  • Ke změně dochází po jejím provedení v systémech. Změna se odehrává jednou za 12 hodin, či ji lze urychlit pomocí přechodu do obrazovky licence.
  • O změnu licence zažádejte prostřednictvím e-mailu: zmena_licence(zavináč)dotykacka.cz nebo change_license(zavináč)dotykacka.cz
  • Uveďte název společnosti, IČ, kontaktní údaje a licenční klíč.
  • Následně vás požádáme o potvrzení změny.
  • Ke změně fakturované částky dochází až od následujícího fakturačního období po potvrzení změny.



TipCo se stane, když nezaplatím fakturu?

  • Pokud je zákazník v prodlení s úhradou faktury déle než 10 dní po splatnosti faktury, společnost má právo deaktivovat licenci.
  • Po splatnosti faktury zasíláme zákazníkům na fakturační e-mail upomínku, těsně před deaktivací licence také SMS.


TipCo dělat, pokud licence byla deaktivována pro neplacení?

  • Vypnutí licence způsobí nefunkčnost pokladního systému, všechny ceny produktů se přepnou na 99 Kč.
  • Pro reaktivaci licence je nutné uhradit všechny vystavené faktury, které také naleznete ve Vzdálené správě. Po uhrazení nás kontaktujte na adrese fakturace(zavináč)dotykacka.cz nebo na telefonním čísle 221 221 331.
  • Poplatek za opětovnou reaktivaci je 500 Kč plus DPH.
  • Jakmile bude licence opět aktivní, ceny se vrátí na původní hodnoty.
  • Jak účtovat během neaktivní licence najdete v tomto článku.
  • Aby se znovu aktivovaná licence ihned propsala na pokladnu, postupujte podle tohoto návodu nebo ťukněte na tlačítko OVĚŘENÍ LICENCE v upozornění zobrazujícím se na pokladně.



TipUž nechci dál využívat vaše služby. Jak deaktivuji licenci?

  • Zákazník může kdykoliv požádat o ukončení licenční smlouvy. Pokud tak učiní nejméně 10 dní před koncem licenčního období, smlouva se pro další licenční období již automaticky neobnovuje. Pokud tento termín nestihne, k ukončení dojde až po konci dalšího licenčního období.
  • O deaktivaci licence zažádejte prostřednictvím tohoto formuláře nebo adresy fakturace(zavináč)dotykacka.cz.
  • Uveďte název společnosti, IČ, kontaktní údaje a licenční klíč.
  • Již zaplacené předplatné nevracíme.


TipChci znovu využívat vaše služby. Jak reaktivuji licenci?

  • Reaktivace licence je zdarma.
  • Pokud má zákazník neuhrazené faktury z minulosti, je nutné je nejprve uhradit.
  • Nemáme žádné kratší fakturační období než kalendářní měsíc, zákazník obdrží fakturu vždy na celý měsíc.
  • Pokud dochází k reaktivaci v posledních 5 dnech před koncem měsíce, zbytek období je již zdarma.
  • O reaktivaci licence zažádejte prostřednictvím tohoto formuláře nebo adresy fakturace(zavináč)dotykacka.cz.
  • Uveďte název společnosti, IČ, kontaktní údaje a licenční klíč.



TipPřevod IČ

  • Licenční smlouva je vždy vázaná na konkrétní IČ zadané zákazníkem při objednávce.
  • Při převodu pokladny na jiné IČ nejde o pouhou změnu fakturačních údajů, jde o změnu smluvní protistrany.
  • O převod licenční smlouvy žádejte na e-mailu fakturace(zavináč)dotykacka.cz.
  • Převod licence na nové IČO provádíme pouze u licencí, které mají uhrazené všechny pravidelné licenční poplatky.
  • Podrobný postup převodu je pospán v tomto článku.


TipVšeobecné obchodní podmínky