QR platba a zobrazení kódu na zákaznickém displeji

Bylo by prosím možné zvážit zobrazení QR kódu na zákaznickém displeji a to ještě dřív, než se platba potvrdí v Dotykačce? Dnes se QR kód tiskne na účtenku, kde zákaznící poté pracně skenují kód, v závislosti na kvalitě tisku. Mít možnost zobrazit QR kód na zákaznickém displeji a potrvrdit jej poté, co zákazník ukáže, že platbu povedl by byl doslova game-changer.


Díky!

Šebor



Počet hlasů: 0 Přidat / odebrat hlas.

Dobrý den, pane Šebor,

pakliže tiskárna netiskne zcela čitelně, doporučuji nejprve očistit tiskovou hlavici navlhčeným hadříkem od technického lihu. V příloze naleznete foto, jakou část tiskárny je potřeba vyčistit. V případě, že problém přetrvává a jedná se o naší tiskárnu RONGTA, byla by zapotřebí výměna tiskové hlavice. V takovém případě, prosím, kontaktujte nás na adrese reklamace@dotykacka.cz.


K vašemu námětu – jedná se jistě o skvělou funkci, která stojí za zvážení při vývoji. Pokusím se návrh projednat, přičemž musíme brát v úvahu, aby nedošlo k negativnímu dopadu na Dotykačku. Novější pokladny již mají zákaznický displej jako sdílený, takže se informace propisují okamžitě. U starších propojení (přes síť) může docházet k prodlevám mezi zařízeními, což by mohlo způsobovat stížnosti, i když většinou jde jen o odezvu místní sítě.

Jakmile se mi dostane odezvy od vývoje, dám vám vědět.


S pozdravem,
Filip Beranský
Technická podpora

Přihlásit se nebo Registracepro odeslání komentáře